Nekad Dj0ret | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dj0ret

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum 4 febuari 2004

Vad heter du på discord? Dj0ret#2104

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar 15:00-23:00 och på helger och lov 11:00-04:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 2-3 månader och har hunnit samla ihop ca 400 timmar på Unive

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka underlätta för staffs och supports genom att kicka personer när det är nödvändigt, alltså när en eller flera personer bryter mot unives server regler eller helt enkelt lallar, vilket också är en form av regel brytande. Jag vill även hjälpa till att hålla ens så hög rp nivå som möjligt. Jag tycker det är en stor del utav servern och jag tycker det är viktigt, därför vill jag hjälpa till med det extra mycket. Jag vill försöka stoppa lallare och ge de en varning så att de förhoppningsvis skärper sig. Jag kommer hålla extra utkik på till exempel piren, där är det ofta tillräcklig rp nivå, men ibland så händer det att folk bryter mot reglerna eftersom att de blir uttråkade, tror jag iallafall, hur som helst det är viktigt att hålla koll där eftersom att det är många där och då är det större chans att det förekommer på så stora och offentliga platser. Helt enkelt så vill jag underlätta för staffs och supporten här på servern, jag vill underlätta för de och hjälpa de med det lilla små snacket och de små inte lika allvarliga regel brotten som ändå är regelbrott.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Enda sedan första dagen jag började spela på Unive blev jag fast och det var tack vare många olika orsaker men en av dom var att det fanns gott om bra och tydliga regler men främst av allt all härlig gemenskap som servern har! Jag vill verkligen att Unive fortfarande ska andas härlighet och ett trevligt community därför vill just jag bli servervakt för det är så extremt ofta man ser folk tramsa runt med vois, vdm:a, lalla osv och massor med annat lallande & tramsande! Jag har personligen noll tollerans emot sådant beteende för det bara förstör allt de roliga. Jag tycker det sker alldeles för ofta att folk som är helt nya på servern kommer in och bara förstör för de tycker de är kul, det kan vara allt ifrån att vara extremt kaxiga och använda olämpliga ord, VDM:ar, powergaming, försöka slås, snackar OOC och Halv-OOC men jag tänker även försöka dv:a alla bilar som bara står i vägen och som inte alls används för de får servern att se tråkig ut och det gör så att det behövs fler restarts då servern börjar laga mer desto fler bilar som finns aktivt i staden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör Rp nivån samt för andra på servern. Jag skulle kunna dva onödiga bilar på motorvägen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den alltså underlätta för staffs. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. Jag skulle även vilja bidra med den bra rp nivån som jag har och använder. Jag kommer göra mitt bästa om jag blir server vakt på unive!

Varför ska just du bli servervakt? Genom att få bort de personer som lallar. När andra märker att Unive är en mer seriös server där ifall man lallar, så ryker man på direkten. Då kommer fler in med hög rp nivå som höjer den rp nivån vi har nu. Alla skulle få en bättre spelupplevelse. Jag känner till alla regler så märker väldigt snabbt när folk gör fel. Ifall de gör extremt tydliga fel som bara förstör för folk genom tillexempel grov vdm så är det bäst att man sv bannar dem när man väl är på plats. Även viktigt då att man tar ett klipp och visar högre uppsatt (trainee/staff) så att personen som vdm:a kan få längre ban.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker det är jättekul att hjälpa till, ni har trevlig staff och support och jag vill hjälpa de och underlätta för de Jag vill minska är lallandet här på servern och jag vill se till att ingen bryter mot stadens regler och lagar. Det är ju faktiskt en stor server och det kan behövas lite servervakter. Men framför allt skulle det vara extremt kul att få vara servervakt och att få hjälpa till med arbete som borde vara för smått för staffs men som är helt lagom för mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De vanligaste kommandon som servervakter använder är /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id).

Är du whitelistad på serven? Yes!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans blev bannad för ooc ig min första dag på unive, för hade väldigt låg rp nivå eftersom jag var ny.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka