Accepterad DJ. | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJ.

Aktiv Medlem
Meddelanden
3,529
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Delav

Vad är ditt discord namn? dj_khalid_

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Namnet är DJ, och arbetat som bilmekaniker sedan en ung ålder men sen flyttat från England till Sverige igen för tjejerna och för jobb hos Volvo Brant såklart. Jag är 20 år gammal engelsk/svensk man som älskar bärs och är intakt med min svenska sida. Han är ensamstående barn med en mamma som familj då pappa valde att lämna hans liv. Börjar DJ tänka för mycket så vänder han sig åt det dåliga, alkohol och lite av andra substanser. Han skapar en god arbetsmiljö genom att sprida positivitet, han driver även arbetskraften på ett positivt sätt. Jag gillar att bilda relationer med allt och alla och är helt enkelt allmänt social, är enkelt att ha och göra med, en optimist. På fritiden spenderar DJ min tid med vänner, baren och betting med bra odds. Jag har en go engelsk dialekt som flyter samman med svenskan ibland. Med all alkohol intag och missbruk hamnar DJ på det kriminella spåret vilket inte var tanken men tyvärr blev så på grund av vänner och miljön han tillbringa sin tid med. Men han har fortfarande kontakt med sin förflutna utöver det kriminella när han är i humör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo, eftersom jag har en personlighet som tillbringar glädje, humor och helt enkelt är en karaktär. Jag tillbringar content, seriositet och dedikation till rollspel. Jag är jobb driven mekaniker som självklart vill jobba. Jag är den lilla extra karaktären som gör scenarierna extra roligt på en hög Rp nivå. Jag har tidigare erfarenhet och förstår mig verkligen på “att alltid vara i karaktär” och social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna varje scenario utan att man kan låta motparten vinna.

Hur hittade du Unive? Twitch, vänner och Tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka