Accepterad DJ. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJ.

Aktiv Medlem
Meddelanden
3,529
Reaction score
50
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296022062/

Ditt Hex-ID: steam:110000114033c2e

Vad är din discord tagg? dj_khalid_

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag begick ett regelbrott specifikt FearRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i en skottlossning där jag blev ragdoll bakom min bil. Jag tar upp telefonen för att skicka gps. Sen kommer motparten och riktar mot mig. Jag va fast med telefonen och försökte få bort den var rätt så laggit. Sedan tar motparten mig i TH och där förstod jag att jag hade förlorat. På något sätt får jag upp mobilen som jag egentligen hade lagt bort då det var laggigt och buggigt med min telefon och den kom fram igen. På klippet ser man att jag tar upp telefonen och så fort det händer kommer jag ut ur TH. Detta var ingen jag gjorde med flit utan det blev som det blev och jag kom loss. Jag använde absolut inte emot abuse eller trycker Shift + Y då jag inte ens kan trycka Shift + Y då jag inte har vapen i handen utan har en telefon. Alltså kom jag ur TH medvetande genom min telefon tack vare den buggen och de lagg jag fick. När jag väl kom ur TH var motparten fortfarande i TH animationen vill påpeka att han andra inte hade vapen och såg han inte som ett hot. Klippet är värre än det egentligen är. Jag hamnade i en bugg och visste inte hur jag skulle RPa på denna bugg. Från mitt perspektiv vet jag att han är fast i animationen och inte kan göra något och detta var varför jag valde att köra iväg. Med andra ord vär buggen i detta scenario den enda anledningen till att jag körde iväg och inte visste riktigt hur jag ska RPa på en sådan bugg, aldrig hänt tidigare. Jag insåg sedan att det jag gjorde var fel. Jag hamnade i en bugg omedvetet och agerade på fel sätt. För mig var det en jätte konstig sits och med den adrenalin jag agerade utan att tänka efter.Jag har nu tagit några dagar till att verkligen tänka efter mitt fel och jag kommer inte göra om detta och följa alla reglerna till punkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad eftersom jag spelat på annan server, och bannat för lall 2 gånger tidigare i mina tidiga dagar inom RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RPa på att jag fortfarande var i TH för att ge bättre RP och roligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har varit bannad eftersom jag spelat på annan server, och bannat för lall 2 gånger tidigare i mina tidiga dagar inom RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Hoppas du har lärt dig något iaf.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka