Nekad dizzzzyonthefucking.... | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? reald1zzzy

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: på.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska inte ljuga jag hade tredjepartsmjukvara kommer inte skapa en överklagning sen sitta o ljuga jag ber hemskt om ursäkt och det var bara rent barnsligt och äckligt av mig, Huvudanledningen till att jag satt på fusk var för att jag tröttnade på att möta fuskare Vilket jag insåg nu i efterhand bara var rent fittigt av mig då jag utsatte folk för samma problem som och ber innerligt om en ny chans här på Unive jag gjorde fel och accepterar 120% om jag kvarstår bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i krim dcn med några polare och skulle byta till fifa lämnade callet sen fick jag en ban hadde noll konsekvenstänk och trodde jag var helt orörbar och inte kunde få konsekvenser

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde 120% fel men nu efter drygt 5 månader ångrar jag det tills idag ber hemskt om ursäkt för det jag gjorde på unive och vet att det inte hör hemma hos unive och jag vet att om jag blir unbannad så kommer frågar "vad säger att det inte händer igen" och mitt svar där är jag kan inte svara på den frågan faktiskt utan hoppas bara att ni vågar lita på mitt ord detta var enda gången jag var bannad på unive förutom 1 gång och efter dessa banns/konsekvenser har jag lärt mig att sånthär inte ska ske på unive i slutändan är det rp och alla ska ha kul.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet att jag har varit en problem spelare sen tidigare men jag har bestämmt mig att jag ska inte vara sån, för att var är det som är coolt och vara bannad hela tiden, tillsllut kommer du aldrig att bli unbannad på Unive. Jag kommer att följa reglerna till 100% och jag lovar att jag kommer göra det och säger ba inte så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använda fusk vilket jag tar på mig 100%

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda fusk på ett spel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Jätte av mina kompisar har blivit unbannade, jag ber dig Philip320 jag ber dig kan jag få en CHANS ber dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka