Accepterad dizzzyonthebeat. | Medlem ansökning [zeetox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddiezz

Vad är ditt discord namn? .dizzyonthebeat.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jens Blomberg 36 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll, rolig och omtänksam. han tänker på att alla ska ha det bra och att alla ska ha det roligt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jens främsta mål med livet är i stort sätt att inte “fucka upp” det igen. Alltså att vara på lagens sida, skaffa sig ett välbetalt yrke, vara social och skaffa vänner. Alltså målet med hans liv är inte att vara rik och känd, allt han vill är endast skaffa kontakter, gå ut med folk och vara i stort sett social bland andra människor. Men när de kommer till vad hans främsta mål med yrken så är de i stort sätt kanske Polisen eftersom han har utbildning i Samhällskunskap, och då har han endast polishögskolan kvar att göra. Men de finns även andra mål inom att vara social, Jens vill inte bara skaffa vanliga vänner. Han vill även sprida kontakter, allt ifrån kriminella, lagliga eller bara vänskap kontakter. Alltså så vill han lära känna folk, och inte bara “prata” med dem. Jens barndom startade på ett väldigt ovanligt sätt. Eftersom i dagens tid så kan de vara vanligt ibland att fadern lämnar en ung familj vid barnets födelse. Men för Lars så var de helt tvärtom. När Jens föddes så avled hans mor, och han fick leva

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt hög rp-nivå genom att tänka extra mycket på grund regeln sunt förnuft men även använda överdrivet mycket socialt rollspel i alla scenario. Jag kommer tänka noggrant på alla regler vid varje tillfälle och spela för båda parterna. Om jag blir kriminell kommer jag sällan döda folk men om jag ska döda folk så kommer jag ha en riktigt bra och stabil anledning till det! Till exempel att jag sett de döda min vän och vill därför hämnas. Om jag jobbar på mekonomen kommer jag bete mig som om det vore irl och göra allt väldigt noggrant genom att delvis använda mig av /me vid reperationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda ska ha kul och inte bara för att vinna. Till exempel om en polis ska göra ett helt vanligt trafikstopp och du väljer att dra direkt istället för att rollspela med dem så det blir kul för båda utan väljer att undankomma för att det är kul för endast dig och att du inte kommer få böter eller så.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit för jag kan alla Regler!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, dödar något utan ett bakomliggande scenario, vdm dödar nån med din Bil som ett vapen. Suntförnuft Tänk så relistiskt som möjligt. Fear rp du ska värma om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka