Nekad ..dizzyonthebeat.. | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

..dizzyonthebeat..

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? .the333

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Antonio Montana 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll, rolig och omtänksam. han tänker på att alla ska ha det bra och att alla ska ha det roligt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Antonio Montana föddes och växte upp i en liten förort till Stockholm. Hans föräldrar drev en lokal butik, men livet var inte alltid lätt för Antonio. Redan som ung tonåring började han hänga med fel folk, och snabbt blev han inblandad i smygras och mindre brott. Han var känd för att vara snabb på fötterna och ha ett gott sinne för affärer, vilket gjorde att han snabbt steg i graderna inom den kriminella världen. Vid 21 års ålder var Antonio redan involverad i både bilstölder och narkotikahandel. Efter att ha blivit fast vid ett av sina brott och suttit av en fängelsedom, är han nu tillbaka på gatorna i Los Santos. Antonio har bestämt sig för att lägga sitt gamla liv bakom sig, men hans kopplingar till den undre världen gör det svårt att helt komma ur spelet. Hans mål är att hitta ett sätt att tjäna pengar utan att dra för mycket uppmärksamhet på sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt hög rp-nivå genom att tänka extra mycket på grund regeln sunt förnuft men även använda överdrivet mycket socialt rollspel i alla scenario. Jag kommer tänka noggrant på alla regler vid varje tillfälle och spela för båda parterna. Om jag blir kriminell kommer jag sällan döda folk men om jag ska döda folk så kommer jag ha en riktigt bra och stabil anledning till det! Till exempel att jag sett de döda min vän och vill därför hämnas. Om jag jobbar på mekonomen kommer jag bete mig som om det vore irl och göra allt väldigt noggrant genom att delvis använda mig av /me vid reperationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda ska ha kul och inte bara för att vinna. Till exempel om en polis ska göra ett helt vanligt trafikstopp och du väljer att dra direkt istället för att rollspela med dem så det blir kul för båda utan väljer att undankomma för att det är kul för endast dig och att du inte kommer få böter eller så.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Man kan alltid göra fel men det lär man sig i framtiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, dödar något utan ett bakomliggande scenario, vdm dödar nån med din Bil som ett vapen. Suntförnuft Tänk så relistiskt som möjligt. Fear rp du ska värma om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning:
du fick indraget medlemskap 2025-02-23 du får ansöka igen 2025-03-02

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka