Nekad .dizzyonthebeat. | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Ditt discord namn: .d1zzzyonthebeat.

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad för typ av beslut gäller det? Test Medlem Kriminell Elitdonator

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Tydligen rasism i twitter, jag skrev " Ut med Invandrarna " jag tycker så här, ni har skrivit ut att här i Sverige pratar man svenska det är exakt samma med ut med Invandrarna folk sitter och säger så, en politiker säger tillomed så och han får inge hat. Jag har skrivit så sen tidigare och har ej fått återgärder

Hur är beslutet felaktigt? En Politiker säger så, men jag får P ban för det. Ni har skrivit ut i Chatt med en Everyone tagg att här i Sverige pratar man svenska och inga andra språk det är exakt samma med att Ut med Invandrarna, det som skeede i Örebro det var Terrorist, och jag skrev så för att en grabb blev Intagen till Fängelse för Terrorist och då skrev jag så, det är exakt samma som ni har skrivit ut men jag får återgärder. jag orkar inte, jag skulle tänkt efter men att jag får P BAN för det och ALLT INDRAGET.

Jag hoppas att detta går bra, för jag mena inge rasistiskt. Jag gjorde det bara för att han var Terrorist och jag utryckte mig som jag gjorde. Hoppas jag får tillbaka mina roller, för jag vet nu, jag skulle kanke tänkt efter som Toris sa. Men nu gör jag inte det, för jag gjorde det för man fick, för det står inte nånstans i Reglerna att man inte får göra så. Men nu vet jag

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns bilder

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka