Nekad .dizzyonthebeat. | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? edddiezz

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: eddiez1.pg.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emilia för Silent Aim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej kortfattat, Jag köpte gäng på Unive 2 Mars, direkt när jag köper gäng har jag samlat ihop medlemmar vi drar och plockar som fan. Nästa dag 3 Mars fyller jag år och jag har spenderat min tid med familjen och fyllt år, senare kommer jag in med mina grabbar i mitt gäng vi åker runt vi plockar först sen så drar jag tillbaka till gänghuset för jag väljer att göra Bos/byte för att det skeede mycket i min privata liv spotant och jag kunde inte vara aktiv och jag visste inte att det skulle hända, men det skeede, så jag gör boss/byte direkt efter det drar jag ner till vårt gänghus och gymmar för vi har gym sak. Direkt efter jag gav bort gänget till Zelfz1 så banna Emilia mig från discorden och där kände jag att " Nice, gav bort gänget och blev bannad för " SIlent aim " som jag inte har använt, och ni säger att kolla mina Medal Klipps, det var en staff som kollade ban Dokument eller vad ni har" Och det står att det ska finnas i mina medal klipps. Där fattar jag inte, för att jag har inte använt mig av Medal som k

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja förfan, detta är ju en Felaktig ban. jag har inte ens gjort något det var min födelsedag och sen blir jag bannad för Silent aim utan Bevis, och jag har inte ens fusk på min dator för så dum är jag inte och jag kör legit och har tänkt på att bi Staff på Unive men nu går det inte för att jag har blivit bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad, men jag har alltid tagit lärdom av alla mina bans som jag har fått på Unive och detta som jag har fått är jag faktiskt förvånad och tänker bara VAH.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För jag gymma och sen blev jag taggad och bannad utan slags bevis eller samtal i Support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? För jag gymma och sen blev jag taggad och bannad utan slags bevis eller samtal i Support.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, sen jag har inte kört just nu på 3 Månader så tänker om man komma tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka