Nekad .dizzyonthebeat. | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? ddizzyonthebeat

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: aaa.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emilia för Spoof

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla här EMILIA, jag har skrivit med dig, du skrev " Hur går det och Spoofa " och jag förstår vad du menar, jag har Customer Roll där, och jag känner Ägaren där, jag och Bobo.11k känner han, men jag har inte spoofat, för om jag hade spoofer hade jag vart inne för länge sen, men jag är inte så omogen individ och gör det, för att jag vill faktiskt komma tillbaka för jag har inte gjort något om du förstår EMILIA. Jag sitter dagligen och försöker få kontakt med varenda en för att prata och komma överens, 320 säger till mig att kolla mina Medals Klipp och det är så konstigt för jag har inte Medal neddladd senast jag hade det var när jag meta nr Ken12 banna mig. Såg att Bobo.11k blev bannad exakt som mig, för vi hade en Customer roll, men jag har inte använt det nånstans, han ger mig för att det ska se bra ut i Discord men det ser inte bra ut för mig om jag ska bli unbannad från Unive. Jag har alltid velat komma tillbaka till Unive för jag har inte gjort något, ni har ett Anticheat som detectar super mycket, hade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingeanning, jag såg att Bobo.11k har blivit unbannad för lika dant som mig, och vi känner ägaren över Discorden han gav oss den för att det ska se bätre ut och att folk ska köpa från han, men jag har inte köpt något Spoofer eler något för jag vill komma till Unive som en vanlig pesron och har stora planer för unive. Jag vill komma tillbaka, jag vill sitta och komma överens om detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare här på Unive, men jag tar alltid lärdom och jag har aldrig gjort om en Regelbrott, men detta har jag ej använt. För jag köper inte Spoofer och sitter och spoofar på Unive, jag vill va en en person som ska köra på UNive utan några saker. Vill komma tillbaka och jag la 1500kr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inge anning, har inte använt och sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte va med i en Spoofer discord och hålla på och sånt. Men jag förstår men jag har inte använt något av det, och tänkte om Bobo.11k blir tagen för det och blir unbannad så borde jag också för vi blev bannad för samma person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Emilia/320 läs detta jag ber er, för jag vill komma tillbaka till Unive, för jag har inte gjort något. Jag ber er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka