Accepterad dizzy12132314351324 | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dizzy12132314351324

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198824711169/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad är ditt discord namn? BATMAN#8886

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2004

Berätta om din karaktär. som ung så har Ali varit uppvuxen i ett tufft område där man sysslade med mycket kriminalitet och detta gjorde att Ali började sälja droger i en tidig ålder. Det gick bra för han i skolan tills den dagen Alis bästa vän dog bara när han var 14 år gammal det var då Ali börja med kriminalitet. Efter att Ali har suttit inne några år så ville han förändra på sitt beteende och hur han levde för att han hade förlorat sin familj dom ville inte ha något med han att göra dom var besvikna på honom. Men I fängelset mötte han några killar som kunde hjälpa han gå ut från gatorna och dom hjälpte Ali att flytta till intense city, efter att Ali suttit inne så stanna han kvar på gatorna i smyg för att kunna sörja sin familj hans familj trode att han jobbade hos en bil förtäljare.
Ali har även ett stort intresse för bilar och att meka med dom.
Ali har Acrophobia som innebär att han är höjdrädd. Han har också Aikmofobi som betyder att han är rädd för vassa objekt som nålar och detta kan vara roligt att rpa med för att det kan göra scenario i tex sjukhuset när en läkare försöker ge olika mediciner genom nål osv.

Hans mål i livet är att kunna försöka komma ut ur det kriminella och börja sitt liv på nytt genom att flytta till denna staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan väldigt mycket om hur man ska kunna rpa och tar de väldigt seriöst. Jag gillar också att göra det så roligt så möjligt för mig och den andra i ett scenario.
jag har tidigare spelat på ug och därifrån har jag fått extra ervanarhet på hur man ska kunna hantera olika situationer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till glädje och jag kan bidra till att alla i ett scenario. Jag vill att alla ska känna sig bra efter rp scenario och det kan jag bidra med genom att köra seriöst och det kan jag göra för att jag har väldigt mycket kunskap om rp tex regler osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna

Hur hittade du Unive? vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka