Nekad Dizzy | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dizzy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198123140097/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jasper Skuthälla

Vad är ditt discord namn? Jappe#8092

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dizzy DeDe och han har i hela sitt liv varit väldigt involverad i kriminalitet och hans ena brorsa gick till och med bort i den undre världen, Efter att Dizzy flyttade från colombia med sin mamma så har han hela tiden försökt komma ut kriminaliteten och bli en bättre människa eftersom han sätt med egna ögon hur folk blir och hur illa det kan sluta, han har även ett stort bil intresse och har jobbat som bilmekaniker i flertal år.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad pga denna server verkar väldigt seriös och en rolig server och gibba med sina vänner, söker Seriösa rp servrar och roliga scenarion vilket denhär servern värkar bidra med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag söker en Seriös och rolig server att Rollspela på och denna server värkar ha de jag söker.

Hur hittade du Unive? Sveriges kändaste server och man ser den hela tiden så ja tänkte kolla upp lite om er och insåg att ni verkar ha kommit långt i rpnivån osv och därför söker ja wl hos just er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rp är att ha kul med dom andra spelarna och skapa väldigt roliga scenarion o mycket fina o roliga minnen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej därför ja söker till eran! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka