Nekad Dizzy/ Billy Bengtsson | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254163186/

Ditt Hex-ID: 1100001118484f2

Vad är din discord tagg? Dizzy#0371

Vem var det som bannade dig? PUH.

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar men 3-2 dagar kvar typ

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte tänkte med sunt förnuft och lallade med polisen och frågade om de ville ha meth och sen stod jag på en polisbil vilket jag förstår att man inte hade gjort irl men jag tänkte inte på det i tillfället efter som jag bara hade lite roligt och skojade runt men jag förstår varför jag blev bannad men jag vill också bli unbannad för att jag har det väldigt roligt när jag spelar på servern med min vänner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte runt i min bil och pratade och hade kul sen när vi var utanför marja-lisas så var det någon som snodde min bil och jag tänkte säga till polisen att den hade blivit stulen men jag orkade inte ringa dem men efter det så svälte min kompis eller nåt sånt så jag tog en voi och körde honom till sjukhuset (vilket tog väldigt länge) så han kunde få vård efter han hade fått vård så stannade jag och han ute vid sjukhuset för vi hade ingen bil så när vi skulle ta en voi och åka så började han snacka med någon och de skojade med varandra och då började jag lyfta på hur seriöst jag rp:ade och då frågade jag en polis om han ville köpa meth typ 3 gånger (vilket jag märker nu var väldigt dumt och jag skulle inte ha gjort det) sen så gick jag därifrån men min kompis var kvar inne i sjukhuset och gjorde något och skojade runt där inne då ställde jag mig på en polis bil medans jag väntade nästa stund så blev jag kickad och jag hade blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den var rättvis jag rp'ade inte seriöst och jag tog inte polisen seriöst efter som att jag frågade dem om de ville köpa meth och stod på deras bil, men jag vill också bli unbannad för att jag har väldigt roligt när jag spelar på servern och jag tycker att det är en bra server och den enda five m servern jag spelar på och mina kompisar spelar på den alla mina 150 timmar i five m är inprincip på unive så det är tråkigt när man blir bannad och man vill bara bli unbannad så snabbt som möjligt efter som servern är så rolig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. så en gång så glitchade jag igenom marken vid bron in mot staden med min kompis när vi åkte bil och båda vi dog och sen kom vår kompis dit och ringde ambulansen sen när jag hade fått vård så lallade jag och min kompis runt medans vår andra kompis fick vård vilket resulterade i en ban vilket är förståligt.

jag har också blivit bannad för att min bil glitchade igenom marken när jag åkte på en motor väg och sen när jag försökte åka upp så blev jag bannad för att det fanns ingen väg där och jag åkte i en rs6a (så jag blev bannad för offroad med en rs6a) vilket jag inte tycker var lika rätt vist efter som att jag glitchade igenom marken.

den sista som jag kommer ihåg är att jag och min kompis var väldigt nya till spelet och vi var inte så smarta så vi åkte med våra bmw's och sen så lallade vi med varandra och sen så slogs vi mot varandra och slog på varandras bilar sen så kom en mod och bannade mig vilket är väldigt förståligt enligt mig efter som att vi rdm'ade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt mig för efter som att man inte hade sagt till polisen att man har meth eller stå på deras bilar irl vilket jag förstår och kommer tänka på till nästa gång efter som att jag kan bli bannad för de så kommer jag inte att göra om det och jag är väldigt ledsen för att jag bröt mot reglerna efter som att jag tycker om att spela på servern och det är inprincip den enda server på five m som jag spelar på så det är tråkigt när man är bannad och jag vill gärna bli unbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte hade sagt till polisen att man har meth eller stå på deras bilar för det hade man inte gjort irl vilket jag kommer tänka på till nästa gång efter som att jag kan bli bannad för de så kommer jag inte att göra om det och jag är väldigt ledsen för att jag bröt mot reglerna och det kommer inte att hända igen eftersom att jag verkligen tycker om att spela på servern och som sagt det är den enda jag spelar på och då är det ju tråkigt när man är bannad för då har man ju mindre att göra eftersom att man är bannad på den enda servern man kör på vilket är typ som att vara bannad på five m för att jag kör inte på någon annan server

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka