Accepterad Dizzy/ Billy Bengtsson | Ban överklagan [Foxiz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254163186/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? Dizzy#0371

Vem var det som bannade dig? JJ! #0001

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och min kompis (Masterblizzer #4620) höll på mot varandra och vi började sparka på varandras bmw m2:or och hålla på mot varandra vilket går emot sunt förnuft regeln.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg för att åka därifrån och fixa min bil på mekonomen så kastades jag ur servern jag trodde att det hade kraschat men sedan när jag försökte joina igen så stod det att jag var bannad i 5 dagar och efter det så har det gått några timmar för jag visste inte om jag skulle göra en ban överklagan men nu har jag gjort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag inte använde sunt förnuft utan jag stod och sparkade på min kompis bil och sådant

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad innan men ifall jag hade gjort nåt igen så hade det nog inte varit för det hära för jag vill inte bli bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat struntat i att sparka på min kompis bil och att tänka efter mer nästa gång för som sagt jag vill inte bli bannad igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska hålla mig till mig själv i fall jag blir sur eller något liknande för att jag inte vill bli bannad. och det var väldigt onödigt av mig att hålla på mot min kompis och jag vill inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka