Vidare till intervju Dizzy.231 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dizzy.231

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199241456110/

Vad är ditt namn i verkligheten? Asim

Vad är ditt discord namn? dizzy#5788

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Äbi Mustafa och Äbi är bara 20 år gammal. Äbi hoppa av skolan när han var 18 år gammal. Äbi jobbar på en liten affär i sandy. Den heter Äbis lilla hörna. Han får många kunder varje dag och han har 5 stjärnor på google maps när man söker på Äbis lilla hörna. Han jobbar där med sin pappa, bror och syster. När Äbi gick i skolan hade Äbi dåliga betyg, så han blev slagen där hemma av hans pappa som heter Mustafa. Äbi gillar snabba bilar och motor cross. När Äbi blir äldre är hans dröm är att vara med kriminella grabbar och vara kriminell för han älskar vapen och dråger. Den saken att Äbi är ledsen ibland är för att hans mamma tog självmord efter hon födde Äbi. Äbis pappa kommer från Kurdistan så Äbi älskar att spela fotboll. Äbi vill ha många bilar när han blir stor, Äbi vill ha en Mercedes benz c63 som är hans favorit bil! hans pappa Mustafa har en bmw i8, Äbi gillar att åka i sin pappas bil för den är snabb!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna jobba och rpa bättre som att vara kriminell jag har tänkt att rpa som krim och kan bette mig som kriminell. Och vill hjälpa dom som behöver hjälp in game kanske med att laga bilar och andra grejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En god och bra RP, samt att jag kommer bidra till en bättre sammanhållning och roliga scenarion. har även erfarenhet av en högre nivå av rp då jag spelat på andra servrar innan som ortenwave, där det inte bara handlar om att blir rik utan att skapa mera scenarion med nya personer varje gång. har kollat på Unives RP och det känns som rätt server där jag kan ta min rp mer seriös. känns som om mer scenarion behöver skapas med olika personer istället för samma personer varje gång. vill därför hjälpa till och göra Unive till en bättre rp server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempel du är med i butiksrån och är en gissla, du måste göra det som rånarna säger till dig att göra och du kan bara inte gå därifrån. Exempel 2 Om polisen stoppar dig och ber dig följa med till stationen så måste du göra det för att dom ska ha en chans. Det handlar alltså inte att just du ska vinna utan att motparten också ska ha en chans. Ett annat exempel är när du precis gjort ett butiksrån och du hamnar i snutjag, istället för att köra iväg i 450 i din import bil kan du i alla fall ge polisen en chans att också ha kul.

Hur hittade du Unive? Genom twitch

Godkänd. Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig annars blir du nekad! Lycka till!

Tillbaka