Nekad DIZE1 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIZE1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111207863/

Vad är ditt namn i verkligheten? olliver

Vad är ditt discord namn? DIZE#7629

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Andersson och är en kille. Han är 33 år och bor i Stockholm. I Stockholm bor han i kista där alla hans vänner spelar fotboll. Han är född i Kista men föräldrarna är från Pakistan. Min karaktär är lite brun i utseendet men jätte snygg. Han är pollenallergiker och kan nästan dö om han inte tar sin medicine. Hans kläd stil är ganska basic. Inte för mycket, inte för lite. Alla damer älskar han och klädstilen framför allt. Han har 1 familj och sedan 40 i släkten. Karl Conny är ganska intresserad i fotboll men hatar hockey. Han är inte religiös utan han är muslim och tror på gud. Han hatar bilar men älskar mopeder. Hans talang är att han kan stå på händerna och dribbla folk medans han textar sin morsa om att laga mat. Han har bra kunskaper om cylindrar i motorer och allt i en moped. Han kan alltså allt om en mopen no cap. Han har en stor hemlighet som ingen vet. Det är att han gillar killar men ingen av hans vänner eller familj vet om det. Han vill ej säga det till någon eftersom han är rädd om att dom kommer tycka annorlunda om han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ja för att jag har spelat på unive för typ 2 år sedan och då hade jag en väldigt trevlig stund men nu har jag bestämt mig för att spela på unive igen efter en 1åt sedan jag spela fivem och vill börja på en server som har bra rp och inte är massa lallare och sånt så jag hoppas att jag kan få en bra stund på en ny fivem server där jag kan komma in i rp igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag har mycket erfarenheter på rp och hur unive är som servern och allt folk jag har rp i många år så jag kan grunderna i all rp och dess regler så jag kan mycket inom dom flästa yrken och att mycket erfaren heter i livet och sånt så att jag skulle bli medlem hade betyt mycket för mig och hade uttvecklat min rp med mycket så jag jag kommer också försöka att hjälpa andra som inte kan rp och discorden forumet och hur grejer fungerar i rp så att dom kan också rp bra och uttveckla rp på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara spela för att vinna med att man ska spela för att det är roliga

Hur hittade du Unive? Det var den första servern jag såg på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka