Nekad DIZE1 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIZE1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111207863/

Vad är ditt namn i verkligheten? olliver

Vad är ditt discord namn? DIZE#7629

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Namnet Är Benny Andersson Han Är 33 År Gammal Och Föddes Med En Tuff Uppväxt Då Hans Mamma Och Pappa Hamnade I Alkohol Missbruk När Benny Var Väldigt Ung. Benny Gick Igenom Varje Dag att Hans Mamma Vart Slagen Och Plågad Psykiskt Och Benny Hade Inte En aning Om Vad Han Skulle Göra Och Om Han Skulle Fly. Benny Vaknar En Morgon Klockan är 08.23 Och Han Hör Ett Skrik. Benny Bestämmer Sig För Att Gå Ur sitt rum för att gå till Pappa Och Mammas Sovrum När Han Närmar Sig Sovrummet Ser Han Mamma Ligga Där Helt Blodig Och Blåmärken Och Benny Springer Omedelbart Till sitt rum tar upp telefonen Och Ringer 112. Benny förklarar Vad som hänt och efter en stund kommer Polisen Och Ambulansen, dem griper pappa Som sedan blir häktad På Sannolika Stjäl för misshandel , Samma Morgon Kommer Även Socialtjänsten Och Benny Tycker Inte Alls det ska bli kul att bo på ett Barnhem Bland Andra Ostabila Barn tänker Benny , Benny Anländer Till barnhemmet som ligger en bit utanför staden Dom Bodde. Benny Får ett rum med en liten säng och En liten 32 Tums Gammal Tv Som det inte finns några Kanaler På Knappast. Jätte Dålig Mat Och Benny Har ingen att vara med. Efter Några Månader Mår Bennys Mamma Bra igen och kan ta hand Om Benny Igen. Benny Och Mamma Bor Nu I en Lägenhet Tillsammans Och Benny mår bra igen.
Vad Hände Med Pappan?
Pappan sitter inne 2 år för misshandel.
Där tar denna story slut

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ja för att jag har spelat på unive för typ 2 år sedan och då hade jag en väldigt trevlig stund men nu har jag bestämt mig för att spela på unive igen efter en 1åt sedan jag spela fivem och vill börja på en server som har bra rp och inte är massa lallare och sånt så jag hoppas att jag kan få en bra stund på en ny fivem server där jag kan komma in i rp igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? att vara aktiv och kommer vara duktik inom dom jobb som jag kommer jobba inom så att det blir en bra RP runt och kring mig jag kommer också rapportera spelare som inte följer reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara spela för att vinna med att man ska spela för att det är roliga

Hur hittade du Unive? Det var den första servern jag såg på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka