Accepterad Dizbre | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dizbre

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/referable/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Berg

Vad är ditt discord namn? diz#0080

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2000

Berätta om din karaktär. jag är 30 år gammal växte upp i medelklass familj med min mamma, pappa samt två bröder. Mitt största intresse i livet är bilar, då jag redan i en ungålder fick hänga med min pappa och två bröder i garaget och mecka med bilar. Jag tyckte att det var extremt roligt att bygga om bilar så att de gick lite snabbare och lite bättre vilket till sist skall komma att resultera i att jag blir tagen av polisen då jag kört alldeles för snabbt genom ett tättbebyggt område. Jag hade det lätt i skolan samt hade mycket vänner vilket resulterat i att mitt välmående är ytterst bra och jag tar jobbet samt vardagen på yttersta allvar. Efter gymnasiet började jag att jobba på mekonomen där jag efter cirka 5 år blev chef då den gamla chefen gick i pension. Efter att ha jobbat på mekonomen i 15 år beslutade jag mig för att börja på trygghansa där jag fortfarande jobbar kvar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar rp på allvar och anser framför allt att bra scenarion är det roligaste. Utöver det så vill jag bidra med en bra attityd samt att bidra med att det just kommer att bli bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just Unive är att det är alltid människor inne vilket bidrar till att man alltid kommer att kunna göra saker.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att söka på svenska serverar på FiveM med samt genom att jag spelade på servern då den fortfarande hette multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att få igång bra och långa scenarion samt att ha det så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela en gubbe som är driven samt att alltid vara öppen för förslag, samt att jobba mycket.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället men jag har varit mycket aktiv på andra serverar förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka