Accepterad Diza Falck | Medlem ansökning [Gaby_BS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diza Falck

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ida

Vad är ditt discord namn? Idaa.ib

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Diza Falck och jag är 22 år gammal.
Jag växte upp i en stor stad i Barcelona, jag växte uppe i en liten och rik familj och mina föräldrar äger flera banker. Jag hade det lite jobbigt under min uppväxt eftersom att mina föräldrar var så upptagna med sina jobb. Så jag fick aldrig känna mamma och pappa känslan.
Jag gillar att plugga så jag flyttade till staden för att fortsätta att plugga som ingenjör. Nu har det gått 3 år så jag är klar med min utbildning och jag har fått upp ett stort intresse av bilar.
Diza är en omtänksam och trevlig person som vill allas bästa.
Jag brukar umgås med mycket vänner i staden och brukar åka till bilträffar, men jag brukar även meka mycket med bilar. I dagsläget så har jag inget jobb men jag vill gärna börja jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett mycket bra RP spel och kommer leva in i min karaktär som om det vore mitt verkliga liv. vara glad och positiv mot alla och visa ny karaktärer runt i den fina staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man går in i ett scenario där båda ska kunna vinna på det och att båda ska ha kul i det scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM, RDM, METAGAMING, POWERGAMING. SUNTFÖRNUFT

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte men är sugen på att lära mig att spela RP professionellt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka