Accepterad DIXON | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIXON

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hector

Vad är ditt discord namn? Järven#0323

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Vik. Han är 22 år gammal och ska fylla 23 år. Emil hade en väldigt svår uppväxt då hans riktiga föräldrar lämnade honom. Han fick bo på en massa hem som socialen hade placerat honom på men han ville inte så han försökte rymma många gånger men kom aldrig riktigt undan med det. När Emil hade fyllt 18 och blev myndig så flyttade han till stockholm in i en ganska sunkig 1a som han bor i nuläget. Emil gillar att sporta och vara med kompisar men är även väldigt driven till att jobba och tjäna pengar och försörja sig själv. Eftersom Emil har gått igenom mycket så har han byggt upp ett väldigt starkt självförtroende. Emil är social och är bra med människor och är väldigt snäll men kan vara aggressiv om han blir irriterad .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och roliga scenario och skapa roliga minnen på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? även för att man förlora scenariot så ska man vara glad för det var ett roligt scenario. och vara glad för deras skull och det handlar inte bara om att vinna.

Hur hittade du Unive? körde för typ 2 år sen typ och vill börja igen

skrev i ett google dokumment om ni tror jag kopiera någon

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Annars blir din ansökan automatiskt nekad! Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka