Accepterad dixld | Medlem ansökning [Sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dixld

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975910261/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? dixld#0669

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2004

Berätta om din karaktär. Nicklas är en pojke som växte upp med 1 pappa då nicklas mamma hade dött i en tragisk bilolycka sedan dess har nicklas varit ledsen och inte kunnat se på världen på samma sätt han gör idag för att han har presis flyttat in i stocholm och är redo på att skaffa massa nya vänner och en gräj nicklas är bra på är att göra lasange alla nicklas vänner ÄLSKAR lasange. Den största drömmen nicklas bärinombords är att en vackerdag bli en bakare och sälja alla möjliga bakelser tillsammans med sina kolegor. På Nicklas fritid gillar han att gå till piren och titta på olika motorer och carmeets eftersom Nicklas är mycket fasinerad av bildelar och är en annan drömm att få jobba på mekonomen som skulle vara så kul och få treffa nya vänner och en dag till och med kanske få en filckvänn. Niklas har även dysleksi och har mycket svårt i skolan och med ass skaffa vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill med verka i att ha seriös RP. Och eftersom jag är mycket aktiv på denna server så kan jag alla regler. Jag spenderar hela min fritid på Unive Rp och därför vill jag ta det till nästa steg och kunna använda alla spelets funktioner. Vill även kunna skaffa ett riktigt jobb och kunna utväckla mina kunskaper inom rp och bli bättre på det för att man kan alltid bli bättre B)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag älskar att det är som det riktiga livet att man kan hänga med kompisar att man får räkningar och att man behöver tanka det är mycket kul att rp på er server.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om denna server då dom snackar mycket om den i skolan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill först bli en del av auto och fixa bilar då jag tycker det är väldigt roligt och utöka det med att sedan bli krimminel för att då blir spelet roligare. Och att ha alla olika bilar i spelet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få många bilar och skaffa ett bra kommunity och att bli medlem så klart. Jag vill även bli en mycket väl känd människa i stan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för att jag är väldigt fäst vid unive och kommer fortsätta spela på unive och skaffa mer vänner och ha så roligt som det går.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka