Nekad dixld | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dixld

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Elton

Vad heter du på discord? dixld#0669

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 700+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Mekonomen enligt mig är den bästa reparations stället. Mekonomen är synliga och jag vill fortsätta med en bredare spridning av reklam. jag vill införa mer samarbeten av olika slag. vi på mekonomen kan utnyttja detta mycket mer därför att vi kan laga bilar. Vi har under en längre tid enligt mig inte varit lika synliga. Jag kommer att passa helt perfekt som Chef då det passar bra in på min personlighet. Jag har ett bra självförtroende men är väldigt trevlig. Som Chef måste man anpassa sig. Jag är högsta hönset och då faller alla min order under mig. Men jag ser väldigt mycket fram emot att anställa snälla och bra biträdande anställda. Jag kommer att sköta mitt jobb som chef på Mekonomen på en ny och väldigt bra rp nivå. Något utöver det vanliga. Folk kommer att vara imponerade på mitt utförande som Chef. Jag kommer göra Mekonomen till något bättre än vad det redan är.Jag tror på mitt sätt att arbeta. Med tanke på att jag kommer att vara online så pass mycket så kommer mekonomen drivas lika bra vilket tid på dygnet som helst. Mitt mål är att vi alltis ska ha personal som vill jobba och alltid har kul när dom jobbar. dom förtjänar en rimlig och stabil lön för det tunga jobbet som dom utför. Kan man inte sköta jobbet riktigt ordentligt har man heller inget där att göra. Mekonomen ska bli för dom som är bra på sitt jobb och kunna hantera folk som beter sig som idioter och samtidigt göra det på en hög rp nivå! jag kommer att göra mekonomen till next level samtidigt som jag göra ¨pappersarbetet¨. Vilket innebär samarbeten löner anställningar av ny personal mm. jag känner även själv att min rp nivå stigit drastiskt på det senaste samtidigt som jag har otroligt starka erfarenheter från denna bransch. jag vill inte vara den personen som kommer att vara maktkåt för det är enligt mig absolut ingen bra Chef. En Chef ska vara rättvis och samtidigt veta vad han håller på med! Det kan jag försäkra er om att det ska jag se till att göra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare arbeta på mekonom 2 gånger. Båda gångerna blev jag erfaren och alla under företaget älskade mig! Jag var den personen som man oftast såg när man åkte in till mekonomens verkstad. Min arbetsmoral är på en nyare nivå som inte många har uppnått tidigare. jag har även andra erfarenheter. I cirka 1 månad jobbade jag på Autoexperten innan jag bytte över till den kriminella sidan. Men jag fann ingen ro i de hela och därför bytte tillbaka till de vanliga ¨svensson livet¨. Min uppgift som chef är ganska stor. Jag kommer att vara stenhård gällande all personal. Jag har också erfarenheter från chef jobbet då jag varit personalansvarig på Securitas och den dåvarande chef blev förvånade över hur bra och många anställda jag fick ihop. Jag har otroligt höga krav på min personal. Jag vill att varenda gång man besöker mekonomen ska man alltid känna att vi kan leverera den högsta och bästa mekaniken i hela staden. Vi ska vara vassa på både larm och svara i växeln. /me ska vara på en hög rp nivå då det är väldigt viktigt för att få en så realistisk känsla. Jag har alltid älskat att jobba som mekaniker. man träffar otroligt mycket folk och att arbeta som ett team är något jag älskar och även väldigt viktigt. jag var även erfaren på Autoexperten eftersom att jag arbetade 6-8h per dag. Jag jobbade med en väldigt hög rp nivå och det fick jag höra ofta bland kunder och all personal. det tog inte långt tid för mig att bli så pass högt uppsatt. ända sedan jag varit liten så har jag alltid varit intresserad av bilar. Irl så är min farbror mekaniker så detta yrke passar mig då jag har koll på det flesta namn på allt. några exempel på /me kan vara /me byter tändstift, /me byter luftfilter och glykol. jag vill att det ska vara på en så pass hög rp nivå så att folk blir helt paff.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Niklas Stensson. Han är en stenhård grabb men innerst inne är han världens snällaste. Nicklas är en bilälskare som har otroligt höga krav på bilar och all sin personal. han har en otroligt stark förkärlek för tjejer nämligen. Han har en enorm respekt för tjejer. När Nicklas var ett spädbarn så drabbades hans mamma av in stark cancer. Läkarna sa att den var obotlig och att hon bara hade några enstaka månader kvar. Men Nicklas mamma klarade sig ur hela processen. Hon var otroligt stark och lyckade med nåde och näppe att ta sig an den svåra kampen och bli frisk. Det är just därför Nicklas har mycket respekt för alla tjejer. Med tanke på att Nicklas alltid har varit hård så har han inga hursomhelst problem med att skicka ut folk som inte vet hur man ska bestig. Allt han vill är att alla ska må bra och alla ska ha väldigt roligt. Nicklas är även en duktig rallyförare. Enda sen han har varit liten har han tävlat i racing. Det började först med mattan hemma som var som en bil väg till att han fick sin första racing bil redan som 14 åring. därefter tog hela karriären spurt. Han har vunnit 3 SM guld och 2. När Nicklas var 15 så hittade han ett väldigt stort intresse för att mecka och hålla på med bilar eftersom han alltid har kört dom så har han aldrig tänkt på om att bygga en egen. Hans pappa köpte en Supra mk4 som dom tillsammans jobbade på i 2 år tillslut blev den klar och han var så nöjd att han ville visa den för alla. Nicklas var så nöjd och den lyckan han kände den lyckan kunde han få andra och känna om någons bil har gått sönder skulle han kunna reparera den han är så trevlig men hård. Nicklas farfar har alltid sagt att han är snabblärd och tar in information som han säger bra. Nicklas har alltid behövt råd och därför valde han Mekonomen för att han visste att dom var ett utmärkt val för tips och idéer och har alltid tyckt att personalen är så snälla och svara alltid snabbt på sms och när man ringer dom är mycket effektiva och mycket snabba han uppskattar verkligen deras jobb och vill bli en av dom. När Nicklas va 17 började han mecka hos hans farfar dag och natt dag och natt han var mycket nöjd med sitt liv tills några personer på hans skola sa att han luktade skit och hade skit på sig det som var motor olja, Nicklas blev mycket kränkt och sprang hem så fort han hörde det. Nicklas tänkte nu måste jag ändra på mig vad håller jag på med jag kan inte gå runt i skolan och lukta som en gammal bonde tänkte jag för mig själv jag tog en dusch och köpte nya kläder och bästemmde mig för att nu nu ska jag sluta med mekandet för gott. Han la sin utrusting på bordet och takade adjö till sina ägodelar för gott och gick skilda vägar från mekandet och han. Där stog han under rasterna tänkte han på sin verktygs låda han hade där hemma liggandes på bordet det han aldrig igen skulle använda det igen. Nicklas gick in på lektion och satt sig på sin plats med en nerdragen min på ansiktet. Dom i andra i hans klass bockar och knackar på varandras axlar och frågar vad har hänt med den grabben ??. Nicklas reser sig upp och släger bordet framför honom och springer till skol toalleten. Nej... han klarar inte mera han tänkte i sitt huvud jag hoppar av skolan mekandet är det ända som jag känner mig hemma i och det ända som påriktigt håller mig vid liv. Nicklas tog på sig sin jacka vantar och mössa och sprang till sin cykel hastigt låser upp den och börjar trampa med stora och tunga slag mot pedalerna och när han kommer hem skriker han farfar farfar jag jjjag? Där ligger han död-Jag sänks mot marken och dör i min själ varför var jag inte vid hans sida när han tog sina sissta andetag. Åren gick och niklas Nu är Nicklas 26 år och ska ta nya steg han har därför valt att ansöka till att bli chef över Mekonomen.// Nicklas är bestämd och vet hur man ska hantera personer som gör grova regel brott som går mot Mekonomens regler.

Hur ofta kommer du vara inne? Schema över Mina timmar
-Måndagar 15-23
-Tisdagar 15-23
-Onsdagar 15-23
-Torsdagar 15-23
-Fredagar 14-03:00
-Lördagar 11-03:00
-Söndagar 10-23:00

/Lov
-Måndagar 10-03:00
-Tisdagar 10-03:00
-Onsdagar 10-03:00