Nekad dixld | Ban överklagan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dixld

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198975910261/

Ditt Hex-ID: 11000013c898175

Vad är din discord tagg? dixld#0669

Vem var det som bannade dig? står inte vem som bannade mig

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming,streamsnipe kör in i cosmo när han är live ~Travzy. Återstår: 19 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade köra över en person. för att jag körde på en motorväg med en hög hastighet med mitt fordon och råkade träffa en person då five m serven lägspikade och kunnde inte se något. Det var helt mitt fel att jag körde på personen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde och lallade lite med mina vänner och så skulle min kompis sälja sin buggati så då kör dom i förväg för att jag behövde tanka min bil och köpa lite mat och you know whatever, Så börjar jag köra och då hör jag att mina kompisar säger att det är en person som är sugen på att köpa en golf 6 och det var den bilen jag hade. så jag körde plattan i mattan och gasade på till piren då jag inte medvetet råkade köra på en streamer/Cosmo, då det inte var syftet för att jag skulle bara till prien för att sälja min bil. och innan jag vet ordet av det så blev jag bannad och det står även att jag blev bannad för ¨Stream snipe¨ då jag inte äns visste vem cosmo var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var mycket av mitt fel att jag körde på, Cosmo men det är lite tråkigt att man får en 20 dagars bann och att man inte går att över klaga den när det bara blir nekad hela tiden, Men det är också surt att jag blev bannad just nu för att alla mina kompisar har persis börjat köra på serven och jag hoppades för att kunna köra med dom och så ser inte fallet ut men jag hoppas att denna text kommer kunna ändra på detta. Men jag förstår moddet som banade mig och det var helt mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var en sy spelare på servern, så blev jag bannad för att jag använde OOC språk IC. Dock vid tiden hade jag bara en liten aning om vad OOC innebar. Anledningen till att jag använde OOC språk var eftersom det hade orsakats en bugg där mitt fordon inte visades i fordonsmenyn eller i garaget, så med panik gick jag genast till ett par killar som stod och pratade och sa att min bil hade försvunnit utan att använda IC-fraser som "sandstorm" vilket det är kallat. Killarna jag pratade med förstod dock vad jag menade och försökte hjälpa mig med mitt problem, men med IC språk. Efter våran konversation tog det inte länge för ens jag skickades tillbaka till FiveM menyn där det stod att jag blivit bannad för "halv OOC".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle hållit ögonen på vägen och inte kört över farthastigheten, generellt mer vaksam. Jag ska vara mer noggrann med att köra på rätt sidan av vägen. Jag skulle också se till så att han var okej istället för att fortsätta köra. I framtiden kommer jag se till och hjälpa de jag ser som är skadade eller handlat i en olycka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska köra mer försiktigt och med mer kontroll, jag ska även vara mer vaksam över hur jag kör. Inget mer av att vingla på vägen och pressa min bil till maxet för att köra så snabbt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka