Nekad dixld | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dixld

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198975910261/

Ditt Hex-ID: 11000013c898175

Vad är din discord tagg? dixld#0669

Vem var det som bannade dig? står inte vem som bannade mig

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming,streamsnipe kör in i cosmo när han är live ~Travzy. Återstår: 19 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade köra över en person. för att jag körde på en motorväg med en hög hastighet med mitt fordon och råkade träffa en person då five m serven lägspikade och kunnde inte se något. Det var helt mitt fel att jag körde på personen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde i min nya bil hade presis köpt den på piren då jag skulle köra ut på motorvägen då hela mitt spelbara blev genomskinlig jag fattade ingen ting alla mina texturer var borta kunde inte se väggar, mark, och människor. så säger en polmitt fel för att jag kunde inte påvärka det med mina texturers. Men jag står kvar vid aare att jag råkat köra över en person och innan jag vet ordet av det som blev jag bannad jag tycker att detta inte är tt jag fortfarnade körde på personen och det var vädldigt dummt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag körde på personen men det var en felaktig bann me det är absolut inte ert fel eftersom ni inte kunde veta att min spel bara lågspikade. Men det var väldigt fel av mig och dumt att jag körde på personen. Men jag måste nämna att jag blev bannad för fel anledning, jag blev bannad för powergaming, streamsniping ändå att jag hade ingen aning att jag körde på en streamer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för OOC då min bil försvann och jag visste inte vart den hade tagit vägen så jag frågade folk och vissa kunde rellatera och vissa inte men jag tänkte inte på det för jag var bara rädd att min bil var borta så undrade bara och förstog inte att jag pratade i OOC.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vet inte rikgit men jag kunde typ när mina texturer lågspikade kunde jag stannat bilen 1 restartat spelet eller 2 fixat mina grapic settings det var värkligen inte meningen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska stanna när man lågspikar så fort man känner att något skummt håller på att hända. Jag ska i framtiden köra mycket säkrare och hålla ögonen på vägen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka