Vad är ditt namn i verkligheten? Elton
Ditt discordnamn: dixld#1610
Ange ditt födelsedatum 21 April 2005
Varför ska just du bli staff? Ja, Efter idag så kan man lugnt säga att mina ögon öppnades. Jag Känner någon stans att jag vill bidra mer till serven. På vilket sätt gör jag de ? Just genom att bli staff. Jag har varit Sv jag har varit Krim blev Krim för första gången den 12-4-2021 det har gått ett bra tag nu och känner att jag vill bi dra mer till serven. Jag vet av mig att det har varit problematiskt med just den kriminella rp och den sociala biten av tidigare erfarenheter så vet jag Exakt vad Philip menar med att den är problematisk Och det är just därför jag vill komma och hjälpa till. Jag ser detta som en chans att kunna förbättra serven och kunna få ett bra community som medför en bra rp för båda parterna. Jag har bra kontakt med spelarna och tycker att det är viktigt att man ska kunna lyssna på vad spelarna säger och tycker och tänker, jag anser att det är viktigt att lyfta fram deras tankar och vadderingar om hur den kriminella rp:n ska fungera. Jag är trevlig mot alla och alla befinner mig väldigt trevlig och har aldrig varit ovän med någon på det sättet förut därför tror jag att som en vän också kommer passa in i staff teamet. För i slutändan så vill vi ju bara ha en fungerande och bra server. Tycker att det är så tråkigt och trist att man ska behöva sätta massa nya regler hela tiden, för då säger alla att man blir begränsad men så är det faktiskt inte det är så att man ska inte behöva någon annan regel förutom Suntförnuft. Jag vill bli staff för att stärka våra svaga sidor och till och med en dag kunna nå upp och bli Mod Och jag kan lungt säga att jag kommer inte ge mig !
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan i genomsnitt vara inne ungefär 4-7 timmar beroende på vilken dag och hur mitt schema ser ut
Hur länge har du spelat på Unive? Började den 10-23-2021 som meko anställd jobbade sedan upp mig för att bli chef. Sedan valde jag gå den kriminella rpn
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har ej varit staff men kan ganska många commands från Sv och min Polare som är staff har lärt mig mycket om staff arbete och om hur det fungerar kan ge några exempel här nedanför
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/noclip [man går in i noclip)
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/setperm (id) (perm)[man setter en persons perms]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
Tycker att man ska kunna göra nya och testa nya saker är det inte de livet handlar om ?: )
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba med vad som, men tycker att det behövs en drastisk förendring med just den kriminella rp:n då jag anser att jag kan komma och hjälpa till och framförallt underlätta för er som jobbar med lite mer saker än mig.
Ditt discordnamn: dixld#1610
Ange ditt födelsedatum 21 April 2005
Varför ska just du bli staff? Ja, Efter idag så kan man lugnt säga att mina ögon öppnades. Jag Känner någon stans att jag vill bidra mer till serven. På vilket sätt gör jag de ? Just genom att bli staff. Jag har varit Sv jag har varit Krim blev Krim för första gången den 12-4-2021 det har gått ett bra tag nu och känner att jag vill bi dra mer till serven. Jag vet av mig att det har varit problematiskt med just den kriminella rp och den sociala biten av tidigare erfarenheter så vet jag Exakt vad Philip menar med att den är problematisk Och det är just därför jag vill komma och hjälpa till. Jag ser detta som en chans att kunna förbättra serven och kunna få ett bra community som medför en bra rp för båda parterna. Jag har bra kontakt med spelarna och tycker att det är viktigt att man ska kunna lyssna på vad spelarna säger och tycker och tänker, jag anser att det är viktigt att lyfta fram deras tankar och vadderingar om hur den kriminella rp:n ska fungera. Jag är trevlig mot alla och alla befinner mig väldigt trevlig och har aldrig varit ovän med någon på det sättet förut därför tror jag att som en vän också kommer passa in i staff teamet. För i slutändan så vill vi ju bara ha en fungerande och bra server. Tycker att det är så tråkigt och trist att man ska behöva sätta massa nya regler hela tiden, för då säger alla att man blir begränsad men så är det faktiskt inte det är så att man ska inte behöva någon annan regel förutom Suntförnuft. Jag vill bli staff för att stärka våra svaga sidor och till och med en dag kunna nå upp och bli Mod Och jag kan lungt säga att jag kommer inte ge mig !
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan i genomsnitt vara inne ungefär 4-7 timmar beroende på vilken dag och hur mitt schema ser ut
Hur länge har du spelat på Unive? Började den 10-23-2021 som meko anställd jobbade sedan upp mig för att bli chef. Sedan valde jag gå den kriminella rpn
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har ej varit staff men kan ganska många commands från Sv och min Polare som är staff har lärt mig mycket om staff arbete och om hur det fungerar kan ge några exempel här nedanför
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/noclip [man går in i noclip)
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/setperm (id) (perm)[man setter en persons perms]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
Tycker att man ska kunna göra nya och testa nya saker är det inte de livet handlar om ?: )
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba med vad som, men tycker att det behövs en drastisk förendring med just den kriminella rp:n då jag anser att jag kan komma och hjälpa till och framförallt underlätta för er som jobbar med lite mer saker än mig.