Nekad dixld | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dixld

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2004

Vad heter du på discord? dixld#0669

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 14:00-21:00
Tisdagar 14:00-21:00
Onsdagar 14:00-21:00
Torsdagar 14:00-21:00
Fredagar 15:00-23:00
Lördag 12:00-20:00 21:00-01:00
Söndag 11:00-21:00
Så ser mitt schema ut om jag får vara server vakt

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på serven i ungefär 3 månader och vill bli servervakt för att få ordning på serven

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag är med i ett gäng som behöver servervakt och jag vill att serven ska vara harmonisk och att jag ska kunna hjälpa till med mycket återgäreder och kunna hjälpa communitit så att det blir bättre och se till så att alla följer reglerna till pungt och prck, man skulle kunna säga att jag vill göra modsens jobb änklare

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag kommer vara väldigt aktiv det är den absoluta största fördelen och jag kommer även kunna bidra till bra servervakt och jag kan även bidra till bra rp och kommer kunna lära mig när jag ska reviva någon eller inte, Jag skulle anses som ett proffs och skulle vilja ha ett litet större plats i serven och kunna hjälpa till mycket mer med serven

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är mycket onilne och ser ofta personer som kör in i folk och inte skriver tillexempel D-sync i chatten då menat på att dom gjorde detta med flit och bara VDM som är absolut inte acceptablet och kommer därför 1 klippa och 2 skicka till ett mod/Trainee som kan ta det därifrån. kommer även bidra till att få bort så många lallare som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att just jag ska få bli server vakt för att jag har väldigt mycket användning av det i just vårt gäng om man tillexempel råkar knocka någon med flit så kan man reviva och om man lallar eller inte lyssnar på /me så kommer jag klippa och kicka playern från spelet. Kommer även bidra till mycket bra rp och kommer ta servervakt på största alvar och inte 'lalla'

Varför vill du bli servervakt? Redan svarat på

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har en kompis som är servervakt som sa att om jag blir godkännd så kommer han lära mig allt och inte bara kommandon även när och vart man ska änvända dom och någon gång måste vara den första

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans När jag var en sy spelare på servern, så blev jag bannad för att jag använde OOC språk IC. Dock vid tiden hade jag bara en liten aning om vad OOC innebar. Anledningen till att jag använde OOC språk var eftersom det hade orsakats en bugg där mitt fordon inte visades i fordonsmenyn eller i garaget, så med panik gick jag genast till ett par killar som stod och pratade och sa att min bil hade försvunnit utan att använda IC-fraser som "sandstorm" vilket det är kallat. Killarna jag pratade med förstod dock vad jag menade och försökte hjälpa mig med mitt problem, men med IC språk. Efter våran konversation tog det inte länge för ens jag skickades tillbaka till FiveM menyn där det stod att jag blivit bannad för "halv OOC".

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte

-REP När jag läser denna ansökan så verkar de som att du säger imott digsjälv? De blir lite ivrigt och osäkert om du talar sanning eller inte? Exempelvis så skriver du "kommer kunna lära mig när jag ska reviva någon eller inte" och sedan en mening efter så skriver du "Jag skulle anses som ett proffs". Om du våre proffs så skulle du ju veta när du ska reviva? Alltså så känns de lite som att du är osäker på digsjälv samt vad du får göra och inte göra. Och de kan vara farligt som Servervakt, eftersom de är dem som är närmaste roleplay än någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka