Nekad Divraks | Medlem ansökning (.danidorito)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Divraks

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Hansson

Vad är ditt discord namn? Divraks

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2005

Berätta om din karaktär. Jonas Hedman, 23 år gammal. Kommer från Svergie i Skåne. Väldigt lungn men kan bli super arg när han väl blir arg. Han gillar att köra MC, köra båt och snacka med folk(vara social). Vill gärna bli kriminell. Jag är en person som strävar efter att bli duktig på det jag gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Slagsmål, street race, bilträffar, biljakter och kriminellaktivitet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska göra så bra rp så mögligt. Inte att man ska bara göra så det går till en fördel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FRP: Det är står för Fail Roleplay, tillexempel att jag är i en biljakt och sen kör up på mountian chilliad och hoppar ner. Från ingenstans. VDM: Det betyder Vechile Death Match, det är om jag ser en person på gata och bara kör över hen utan någon bra anlednig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Bara rollspel på Roblox men annas inte

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Detta hade betyt mycket om jag kom inte och ska göra allt i min makt för att göra bra rp på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka