Nekad Divide_yeet | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Divide_yeet

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Lindgren

Vad är ditt discord namn? Divide#4615

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Svensson. Han är en 80 årig sinil gammal volvo mekaniker. Då han är sinil så glömmer han väldigt ofta vad han håller på med och är lätt disträ. Han är inte den mest atletiska personen då han skadade ryggen när han jobbade på en bil. Han är dock rätt vass intelektuellt, när hans sinilhet inte spökar.

Gustav är en väldigt simpel man egentligen, han försöker bara gå dag till dag och hitta sin borttappade fru (han var aldrig gift, men han har innbillat sig att han tappat bort sin fru). När han inte letar efter sin fru så står han antingen och kollar på bilar, försöker förstå vad sjutton ungdommarna säger, eller försöker återleva sin ungdom (men mycket långsammare).

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har över 300 timmar i FiveM och har spelat på en del olika servrar, så jag har upplevt saker från många olika perspektiv och vet hur man gör det kul för alla invålverade. Min karaktär är även byggd från grunden upp med tanken att vara rolig att RP:a med, han är inte gjord för att vinna eller vara den bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte alltid 'vinna' ett scenario. Ibland kan det bli ett bättre scenario ifall man låter sig bli besegrad. Berående på vilken karaktär man spelar så är det inte alltid realistiskt (eller roligt) ifall man vinner ett visst scenario. Huvudsaken med RP är att ha kul, inte vinna. Det finns andra medier för sådant.

Hur hittade du Unive? Jag slutade spela RP förra sommaren då jag behövde fokusera på skolan, men nu när sommarn kommer igen så kollade jag på vilka servrar jag spelade i fjol och ville testa denna igen.

Tillbaka