Accepterad Divide_yeet | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Divide_yeet

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OL_L05/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Lindgren

Vad är ditt discord namn? Divide#4615

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Juan Pablo är en ödmjuk man med respekt för auktoritet och de som är "över" honom. Han har en klar syn av vad som är rätt och vad som är fel. Han tar säkerheten av honom och de kring sig väldigt seriöst. Han är inte mycket för våld, men är inte rädd för att ta till med hård handskarna om det är vad som krävs. Han kliver helst inte in i problem som inte är hans, men om någon han känner ligger risigt till så kliver han in utan tvekan. Han har träning i amerikansk polis, men lämnade för att han tyckte de hade för slappa regler, och att folk inte behövde hålla sig "mellan linjerna". Därför flyttade han tillbaka till Sverige i hopp om att saker skulle vara lite mer tydligt.

Han är född 01/07/2000 men minns inte mycket av hans uppväxt. Han var född i Sverige och flyttade till USA som tonåring. Där blev han skadad när han jobbade och tappade en stor del av hans minne.

Han är skarpt intresserad av att komma tillbaka in i lagupphållning, men vill först kolla lägget och hur PD hanterar vissa saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har >150 timmar på FiveM RP och >100 timmar på Unturned RP. Jag har läst och förstått alla regler och är ett stort fan av RP. Mitt förra city hade alldeles för slappa regler och Bra Staff, så jag tänkte att jag kunde testa ett svenskt city istället.

Jag är beredd att lägga ned mycket av min tid på detta, eftersom att det är mitt #1 intresse. Jag är också inte så stor på att alltid vinna, utan är mer än villig att "förlora" ifall det skapar roligare/bättre RP scener. Jag är (enligt mig själv, och de andra jag pratat med) rätt så bra på att de-eskalera situationer ifall folk börjar bli sura på varandra OOC. Jag kan hålla mig IC ända tills ett scenario är slut ifall jag vill säga något till någon annan OOC senare, men jag är även snabb på att byta "mindset" av mig som person, och min karaktär, ifall en admin eller liknande kliver in.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor community och det värkar vara en väldigt seriös RP server, men där man ändå kan ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag började kolla på en massa videor från cosmo_bt, där han talade mycket gott om servern. Jag kollade även lite närmare på pluginsen som servern hade och tyckte då att det värkar som att ni har koll på vad ni gör.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål är att ha kul, men även att träffa nya människor, skaffa nya vänner. Men även såklart att skapa intressanta RP scenarion som får alla att lämna scenen glada.

Målet med min karaktär (Juan Pablo) är att gå med i polisen och hjälpa till att bygga en starkare gemenskap mellan polisen och communityn.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ingen specifikt mål på just Unive. Mer än att jag vill uppnå de mål som står i frågan över, och förhoppnings vis bygga mig en grupp med polare som jag gillar att umgås med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag spelar ~25 timmar i veckan på den. (min plan är att börja spela exklusivt på Unive)

Tillbaka