Nekad Dissil | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dissil

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths motorcenter chef.

Vad heter du IRL? Vince

Vad heter du på discord? Zolle#2105

Hur gammal är du? 13 irl 26 ig

Hur länge har du spelat på Unive? Öber cirka ett 1 år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har massa planer inför detta yrke, Jo de planerna som jag då har tänkt är att få igång aktiviteten och delvis att fler ska vara i tjänst samarbeten och att folk och jag vill få igång stället så det blir väldigt aktivit. Så jag har valt att ansökt till Chef eftersomat jag vill ta hand om aktiviteten och delvis skaffa samarbeten kommer ta upp mötten när jag känner för det och när det behövs och jag har planer som jag tar upp I framtiden. Jo somsagt, Jag har tänkt på att få igång aktiviteten, Så min plan inför det är att see till så att fler folk är mer I tjänst och att jag delvis kommer ta massvis med intervjuer dagligen och ha det öppet väldigt mycket. Sen så när det kommer till mötten så kommer jag och o ta upp möten då och då när det då behövs. Sen så tänker jag över lite samarbeten som jag gärna skulle vilja skaffa så att vi verkligen kan hjälpa till och så att vi också får hjälp tillbaks. Sen så har jag idér kring att folk ska vara mer I tjänst, Jo jag kommer se till satt folk är ganska mycket i tjänst nu på dagarna. Och jag kommer kämpa mitt bästa för o få igång detta ställe så aktivt som möjligt och Kunna skaffa så många samarbeten som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket efarenheter inom detta yrke. Jo jag har varit chef på ett jobb som heter Marja-lisas där lärde jag mig i princip allting, Så jag vet hur allting redan fungerar då chef positionen hur man arbetar som chef hur discord arbetet fungerar och hur /openpanel fungerar, Ganska simpelt. Sen så vet jag redan hur systemet fungerar och allting. Somsagt så jag vet redan hur allting fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara aktiv varenda dag skulle säga 15:00-22:00 varje dag
Om det är lov i princip hela dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka