Nekad Dissil | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dissil

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Vince

Vad heter du på discord? Zolle#2105

Hur gammal är du? 26 (IG) 13 (IRL)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i mer en ett år. (Jag ladda ner fivem från crome inte steam så kan inte se tyvärr men mer en ett år)

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla mekonomen väldigt mycket men för tillfälet så behövs inte mekonomen utvecklas. Allting a redan bra på mekonomen men jag ansökte för att jag kan bidra med väldigt mycket tid på jobbet och dels hjälpa till väldigt mycket. det jag ochså kommer fokusera på är att ta intervjuer för det mesta och dels kunna ta ett sånt här stort ansvar inom yrket. Jag vill hjälpa till folk på mekonomen och jag känner mig mogen nog att kunna ta ett sånt här stort ansvar. jag vet hur man använder allting eftersomat jag har jobbat på Mekonomen i förrut. och jag ansökte till Mekonomen dels för att utveckla på jobbet så alla mår bra alla kunder får sina bilar lagade (dom betalar) och att kunna vissa alla att vi är hjälpfullsamma. Och jag tycker att jag kommer kunna ta ett sånt här stort ansvar inom Yrket och jag känner att jag kommer kunna utveckla detta Yrket väldigt bra och alltid kunna vara med och hjälpa till.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har massor av efarenheter inom Yrket jag har: Mekonomen Falck, Saras bil och mc. Under de här jobben så lärde jag mig väldigt mycket om bilar motor delar och hur man använder menyn och hur man anställer dels hur man arbetar och hjälper till.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:00-22:00 Tisdag: 12:00-21:00 Onsdag: 11:00-22:00 Torsdag: 09:00-17:00 Fredag: 10:00-23:00 Lördag: 10:00-22:00 Söndag: 12:00-23:00 Lov tider: 12:00-18:00 Detta är alla tider. när det är skoltid så är det inte så mckt skillnad. Och alla detta tider ska stämma.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart jag skulle aldrig sluta spela på Unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

När det är gällande med i gäng så kommer jag och fokusera mer tid på jobbet än att vara med i gänget.

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka