Nekad Dissil | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dissil

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autodxperten

Vad heter du IRL? Vince

Vad heter du på discord? Zolle#2105

Hur gammal är du? 13 irl (26 ingame)

Hur länge har du spelat på Unive? Över cirka ett år.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har massa framtida planer inför detta yrke. Jag tycker att aktiviteten ska gå igång dels att folk är mycket mer i tjänst och där valde jag att ansöka mig till autoexpert chef för och o kunna utveckla Aktiviteten och att folk är mycket mer i tjänst. Så somsagt mina planer är att ta massa intervjuer så jag verkligen kan få in folk till autoexperten som har driven med tid att kunna vara i tjänst ofta och dels veta vad Korruption innebär. Och sedan så kommer jag dels och o hålla en del mötten som ska tas upp när jag eller bitr. Chefen till detta yrke känner för det eller om någonting ska tas upp. Och sedan så kommer jag att o börja med o få igång denna aktiviteten, Vi kan börja med att jag kommer och o ta intervjuer när vi på autoexperten tar intervjuer så kommer jag skicka ut /annons vi tar intervjuer. Och sedan så vet jag redan hur Chef positionen fungerar, jag vet hur f6 menyn fungerar hur man använder delarna osv. Och jag kommer också och o driven med tid och o kunna få upp detta ställe mer med aktivitet delvis Fler folk itjänst och fler intervjuer ska tas. Sedan så kommer jag nog och o börja med och o hålla ett möte ibörjan när jag kanske får chef positionen för detta yrke. Och jag kommer och anställda personal-ansvariga som har driven med tid till och o kunna ta intervjuer och delvis kunna vara I tjänst för det mesta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har massa Efarenheter gällande detta yrke. Jag vet redan hur Chef postningen fungerar det e väldigt simpelt när man ska t.l.x anställa någon så använder man sig av /tablet2 eller /e table för och o kunna rpa på det men sedan för och o komma in där så använder du /Openpanel ganska simpelt. Och jag vet hur man ger roller delvis hur Chef positionen fungerar. Och jag vet redan hur man använder sig av f6 menyn på autoexperten och jag kan princip allting inom detta yrke och Chef positionen. Jag har själv varit Chef på ett annat yrke och jag har lärt mig väldigt mycket från den Chef positionen. Och nu så har jag lärt mig allt inom Chef positionen somsagt man ska veta och hur man ska intervjuer man ska kunna hålla mötten o fler saker delvis kunna hantera stress och veta hur det går till.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag och fredag så är det denna tid: 14:20-22:00.

Under helgerna alltså Lördag och söndag: Princip hela dagen.

Lov: Princip hela dagen (om jag inte är på semester)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Japp!

(När det är gällande gäng så kommer jag och o vara mer aktiv som chef)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka