Accepterad diso77 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

diso77

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199499210932/

Ditt Hex-ID: steam:11000015bba70b4

Vad är din discord tagg? mamham99#4278

Vem var det som bannade dig? OBITO

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergameade och jag gjorde fel men det var mitt i adrenalinet och jag gjorde fel men tänkte verkligen inte på det men detta har såklart givit mig en tankeställare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gissar att det var för att jag körde in i en bergsvägg i 30km/h när jag jagade en person som polis och efter det rpade jag inte på det. Det var fel av mig men staffsen har inget klipp på detta så har inte helt fått klarhet i vad det var. Men ska absolut tänka 3 steg längre nästa gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban i sig men jag skulle ändå vilja påstå att det inte var grov powergaming då jag inte ändrade utgången ur scenariot för att jag inte upplevde krocken då jag hoppade ut innan. Men fattar bannen helt samtidigt och kommer inte gör om de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, har tagit lärdom av allt och kommer aldrig göra om något fel innan. Mina tidigare är bara lall-bans som jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte kör som ett mongo samt tänka på min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att utveckla min rp och få den till de bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Såg ett klipp nu på vad som var fel och jag förstår men bilen välter i en låg hastighet och välts sakta tillbaks, men förstår mitt fel men tänkte inte på det där och då. Ska inte göra om samma sak igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka