Accepterad DiSc0nN8cted | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DiSc0nN8cted

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tilian

Vad är ditt discord namn? disc0nn8cted

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdulla Wehbi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Oräd Kaxig Envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Kommer från syrien för att hitta ett bättre liv i sverige för han pappa var våldsam och han försöker skaffa pengar så han kan flytta ut sin syster från hans pappas hus. Framtida Planer: vet ej en tror han ska jobba ett fattigt jobb i början för att försölka skafa up till en bil så han inte behöver cykla hela dagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig *Experience* för kommer vara lite kaxig och skämta mycket så folker inte tycker server blir lång tråkig ( den är inte det )

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror det menas att man inte ska försöka vinna istället att man ska skapa ett bra scenario så att andra personer har kul på servern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag snodde en polis bil och trodde man kunde det om man gjorde en scenario om det men tydligen inte så nu vet jag att man inte ska det ( Jag kan dom normala roleplay server för jag har kört mycket Fivem )

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja typ: Rdm/Random death match Liksom att man dödar någon utan anledning och inte gör ett scenario om det. Vdm/ vehicle death match ( tror jag ) att man dödar någon men en ett fordon utan at säga nått och inte gör en scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört Fivem och vet hur mesta saker funkar annars finns det typ inget mer

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka