Inaktuell DiSc0nN8cted | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DiSc0nN8cted

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tilian Larsson

Vad är ditt discord namn? disc0nn8cted

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Falk 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, impulsiv, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Anton Falk växte upp i en vanlig familj och har alltid velat hjälpa andra. Efter några osäkra år bestämde han sig för att ta livet mer seriöst. Framtidsplaner: Anton vill bli sjukvårdare och göra skillnad i människors liv. Hans mål är att bygga en stabil framtid och bli någon andra kan lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och realistisk RP, är aktiv och respektfull mot andra. Jag vill skapa roliga scenarion och utveckla min karaktär, särskilt inom sjukvården där jag kan hjälpa folk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara spelar för att själv vinna, utan också för att göra scenariot bra för den andra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit några stora regler och sånt men jag har råkat bryta rp några gånger vilket gjorde så jag blev lite mer seriös när det kommer till rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns ju simpla regler som Rdm, vdm och annat men det finns saker som Fear rp och annat

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Asså jag är aktiv förutom det så är det inte så mycket som är så relevant för min ansökan

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom att du är medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka