Accepterad DirtyPalle | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DirtyPalle

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Paulin

Vad är ditt discord namn? DirtyPalle

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Palle Gabana

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driftig, ambitiös och munter.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kom nyss ut från fängelset, han satt där på grund av att han misshandlade sin mammas ex. Han träffade kriminella folk där inne och skapade sig ett stort kontaktnät som han nu ska använda på sin kriminella resa utanför murarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till bra och seriös RP, har spelat mycket FiveM och min RP nivå är hög.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att ett scenario ska vara roligt så behöver man inte vinna något på det, man ska alltid tänka på sunt förnuft och vara ödmjuk. Om polisen till exempel stannar dig och du har olagliga saker på dig så måste du inte köra därifrån och köra som en galning för att komma undan, man kan också stanna som på en vanlig kontroll och om polisen vill söker igenom dig eller bilen och hittar dom olagliga sakerna så kan man också göra det till ett scenario med förhören osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag säkert gjort någon gång i början men inte så som jag kommer ihåg, ifall det någonsin har varit några missförstånd så har man alltid kunna lösa det i Discord när scenariot är färdigt så att båda parterna är nöjda.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft som är min favorit regel tycker jag summerar dom flesta reglerna, man ska tänka på situationen som att det vore verklighet. Hade man inte gjort det i verkligheten så gör man inte heller det på servern. Sen finns det ju dom vanliga reglerna också som NLR, RDM, VDM, Combat Logg osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill bara säga att jag har mycket erfarenhet inom RP och kommer att bidra med det på hög nivå och jag är 20 år:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka