Nekad DirtyMolle74 | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DirtyMolle74

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014355222/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas molander

Vad är ditt discord namn? DirtyMolle74#8442

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 1974

Berätta om din karaktär. Min karaktär landade på flygplatsen som nykomling med endast en mobiltelefon och lite pengar då han lämnat sitt gamla liv som skild pappa då barnet blivit vuxen. karaktären är mest känd som Chrille Bladlund och är 46 år gammal. Oftast är Chrille lugn och sansad men blir han provocerad är han inte rädd för att säga ifrån eller ge någon som gjort sig förtjänt av en snyting så får den oftast det. Chrille är rätt känslolös och inte så jättepratsam med folk han inte känner så bra från början. Det är lättast att kommunicera med Chrille om man börjar konversera med honom, annars kommer han inte säga så mycket. Chrilles stora intresse är bilar och att köra bil, dock kan bilkörningen bli vårdslös ibland men oftast så kör Chrille lugnt. Chrille är laglydig och vill inte ställa till problem för andra. När man väl lärt känna Chrille så är han en hyvens snubbe. Chrille är arbetsam av sig och är inte rädd för att smutsa ner sina händer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill jobba på ett bra jobb och göra rätt för mig och tjäna pengar så jag kan köpa det jag är intresserad av tex bilar och annat.
Jag är laglydig så det kriminella livet tänker jag avstå ifrån.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tittat på en hel del streamare och tycker detta kan vara kul att testa och kanske hitta likasinnade personer att spela med

Hur hittade du Unive? Hittade hit genom twitch streams och hört mig för lite av folk som redan spelar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att arbeta och leva mig in i min karaktär så gott jag kan. Är ny på detta men det ska nog gå bra till slut

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag tänker börja lätt och gå framåt med min karaktär och kanske bli mer betydelsefull med inflytande och vara en förebild för gott uppförande men blir jag provocerad så kan det bli tråkigt. Överlag att vara en sjysst kompis som finns när det gäller och behandla andra som jag själv vill bli behandlad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

nekad, utveckla dina svar!
Det är lugnt, jag ska inte spela här ändå så ni kan radera min ansökan eftersom jag inte verkade kunna göra det själv. Jag har gått ur discorden igår. När det väl kom till kritan så är det inget ställe för mig ändå... Ha det bra

Tillbaka