Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198018510477/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Dietrich
Vad är ditt discord namn? Dirre23#5572
Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1999
Berätta om din karaktär. Wolfgang är en lustig kille med vad vissa kan tycka är en rolig dialekt. Dialekten härstammar ifrån Tyskland där Wolfgang flyttade ifrån på grund av ett bråkigt förflutet. Nyligen inflyttad i multistaden söker jag nya vänner som också gillar att träna på stranden och åka bil.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bidra med bra rollspel och trevligt umgänge.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är denna ända servern jag kommer spela på då hela mitt kompisgäng spelar här.
Hur hittade du Multistaden? Vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mitt rollspelande samt ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Dietrich
Vad är ditt discord namn? Dirre23#5572
Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1999
Berätta om din karaktär. Wolfgang är en lustig kille med vad vissa kan tycka är en rolig dialekt. Dialekten härstammar ifrån Tyskland där Wolfgang flyttade ifrån på grund av ett bråkigt förflutet. Nyligen inflyttad i multistaden söker jag nya vänner som också gillar att träna på stranden och åka bil.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bidra med bra rollspel och trevligt umgänge.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är denna ända servern jag kommer spela på då hela mitt kompisgäng spelar här.
Hur hittade du Multistaden? Vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mitt rollspelande samt ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej