Nekad Dirre23 | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dirre23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198018510477/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Dietrich

Vad är ditt discord namn? Dirre23#5572

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Wolfgang är en man i sina bästa dagar (22) som efter en tuff uppväxt i forna Tyskland kommit till multistaden för ett bättre liv. Han har alltid lätt till skratt och gillar att få andra att skratta. Wolfgangs största intresse är att lyfta skrot efter ha sett Schwarzenegger i Terminator som barn då han blev inspirerad av hans muskler. Wolfgang kan också vara väldigt allvarlig och älskar folk som är punktliga.

Varför ska just du bli whitelistad? När jag väl spelar, spelar jag seriöst och vill höja min nivå av rp. Jag önskar att höja serverns nivå av rp då jag tycker det blir roligare om alla tar det seriöst. "Levla" upp min karaktär och att Wolfgang ska bli den bästa versionen han kan bli är något jag kommer satsa väldigt hårt på också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är denna ända servern jag kommer spela på då hela mitt kompisgäng spelar här + att jag tycker det är kul med rp

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som rp:are, utveckla min karaktärer och förhoppningsvis kunna bli kriminell

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka