Nekad Dirawi | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JZ.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil:
Ditt Hex-ID: 11000011cf728a1

Vad är din discord tagg? Dirawi#6522

Vem var det som bannade dig? alexander200507

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ingame skriver i sms till en person starta om din voicechat och joina nätverkets dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för de nog va ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ringde min vän ig och hon kunde inte höra mig och då skrev jag i hennes telefon sms starta om dc och joiona dc chat ochsen så fortsatte vi men sen gick jag o la mig och nu vaknade jag för att rpa så står de att jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var ej felaktig men 7 dagars bann är lite överdrivet till och med när ingen annan kan se sms utav dem andra som inte kan kolla loggsen så jag blev av med ALLT min krim och nu kan man ju inte göra en ansökan för de är inte öppet och när de väll är öppet måste man typ vänta en månad och mina vänner är ju inte så lagliga om manska säga så

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja gått till dc istället och sagt de där men tänkte inte rätt den stunden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra ngt ooc till och med om jag är själv inne på servern

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka