Accepterad ! Dipsy69 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Its Aboo

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849063436/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? ! Dipsy69#6102

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio Svensson och är 23 år. Antonio föddes i turkiet men sedan när han blev 3 så dog mamma och sedan flyttade flyttade han och hans pappa till Sverige. Antonio tillbringade för mycket tid ute och gjorde skumma och kriminella saker . när han farsa samt hade en svår livstid med mycket alkohol- och drogmissbruk inblandat. Så Antonio blev bara mer och mer kriminell, baxade droger av farsan tog öl whiskey och sånna saker av sin pappa. Så vid 16 års ålder började Antonio gå i sin pappas fotspår och blev till och med stadens mest kändaste drug dealer .Under uppväxten gick han inte i skolan utan isället var han ute me vänner och gjorde dåliga saker. Antonio sålde droger i varje hörn av gatan han hittade. Så han hade inte ett riktigt jobb heller. han hade bara 2 riktig vänner. Vid 20 års ålder, när Antonios pappa dog av dålig hälsa, tog han tag i sitt liv och påbörjade ett nytt liv ett liv fullt av äventyr, han flyttade till Unive en känd stad i sverige. Antonio är reporter som jobbar dag ut och dag in. Antonio är väldigt stolt över sig själv han hade till och med börjat gymma . Hans stora intressen är att gymma och att träffa nya människor. Men han känner att han inte får bra betalt och vill antligen börja jobba på ett bättre jobb eller kanske bli kriminell igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag gillar RPn och jag kan alla regler eller måste kanske slipa på dem lite mer för att jag har inte rpat på ett bra tag och glömt bort lite regler men jag kan bara slipa lite så sitter dom igen och. Så jag kommer att ha bra RP och försöka mitt bästa! och jag vill också komma tillbaka till den här servern. Jag kommer som sakt bidra med otroligt roliga scenarier och jag ska försöka vara så aktiv som möjligt samt trevlig mot alla andra som rpar/spelar på servern!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill göra servern bättre eller aa jag kan inte det själv men om alla hjälper till blir det kul att spela med andra. och då får man bättre rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man själv ska inte bara vinner i ett scenario utan att den andra som rpar och kan vinna ett scenario. om jag har fattat rätt?

Hur hittade du Unive? jag gick in på FiveM och ville hitta någon bra rp server. för hade bara spelat 100kordie. och då så hittade jag Unive och gick in blev kickad direkt sedan fick jag hjälp av en vän och så började jag spela.

Tillbaka