Nekad ! Dipsy69 | Ban överklagan (Akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Its Aboo

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849063436/

Ditt Hex-ID: 110000134f9fa0c

Vad är din discord tagg? M4xyy#6102

Vem var det som bannade dig? Grisen15

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ Du har blivit temporärt avstängd i en 1 timme från Unive av en Servervakt för: grov suntförnuft, slår poliser samt lallar långgående och rpar inte på batongslag,HÖJ DIN RP omgående. ~grisen15 🛡️Den här bannen är lagd av en Servervakt, vilket är en vanlig spelare på servern. Den kan förlängas. 📌Bannen är inte lagd av Unive Staffs, ett annat beslut skulle kunnat tagits av dom. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen anning då vi rpade på skadorna av batong slagen och vi gjorde inte suntförnuft vi hade logistk tänkade och vi slog polisen för att de slog oss alla sedan rpade vi på allt mer de som ska höja rp tycker jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var medvetslös och limmen eller erik larsson hållde mig sekunden innan vi blev bannad och sa till polisen hallå hallå han är medvetslös hjälp han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för det var så falskt han kunde först ist för bannat skrivit i ooc sluta lalla! vi rpade på våra skador hade låkiskt tänkade slog polisen för att de slog oss sedan så sa vi att vi behövde mat men de sket i och sa gå tillbaka men en del behövde mat så riktigt felaktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många som var sen inann när jag var icke medlem sedan också felaktigta många

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej utan han eller dem skulle kunna göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lite men tycker också felaktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemän

Tillbaka