Nekad Dipsy | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dipsy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849063436/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Hedman

Vad är ditt discord namn? Dipsy#3247

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. När han var liten så gillade han inte skolan och hade en mamma som alkoholist han blev mobbad för de ingen ville vara hans kompis förutom en person, som hette karl de hade jätte bra vänskap men en dag så skulle karl flytta de förstörde hela hans liv. nu är han 36 år gammal och bor i Sverige fortfarande. han har intresse för bilar och mat han verkligen älskar hamburgare och att fixa bilar. han är glad nästan hela tiden ibland blir han ledsen på kvällarna för han tänker på sin pappa som har dött och han typ aldrig sur ibland kan han bli de när nån till exempel kör in i han eller slår på hans bil och håller på med han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag kan få bättre jobb och göra mer saker och de blir skoj. och jag kommer försöka att göra jätte bra rp å försöka jobba pp ett bra jobb och vara där mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? är en riktigt bra server, för alla är snälla och många gör bra rp en del som jag har stött på har gjort dumma saker men de flesta är bra och de är en riktigt bra server

Hur hittade du Unive? av två i min klass som spelade de och sen när de pratade om spelet lät de kul

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra de så bra som möjligt att försöka mitt bästa hela tiden

Vad har du som mål att uppnå på Unive? inget direkt men kommer spela de så länge jag har kul där

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ne bara unive för den är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka