Accepterad Dippossi | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Dippossi#1693

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2006

Berätta om din karaktär. min gubbe heter Dipp och gillar att festa.Du kan se mig mycket ofta med en tesla model x och cybertruck med mina vänner med.Jag gillar att ha kul och göra olika aktiviteter t.ex festa med vänner eller jiddra med random människor.Min gubbe är positiv och respekterar de nya inflyttade människorna och det kan hända att jag inte har nåt att spendera mina pengar på så att jag kanske ger de nya en slant med pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag känner att jag har en större och bättre roll som man har jätte mycket användning av när det gäller jobb och för att kunna jobba med de sakerna som jag vill jobba med och jag känner att jag verkligen älskar multistaden och vill verkligen bli whitelist på den här servern för att jag älskar den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och tjäna mer pengar och ha nåt och göra hela tiden och för att jag älskar multistaden jätte mycket och jag vill verkligen bli whitelist på en jätte bra servern och för att man har så mycket att göra när man är whitelist.

Hur många timmar har du på FiveM? 312 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hade precis fått fivem och jag letade efter en bra server och så såg jag multistaden och tänkte direkt när jag kom in att den var jätte bra och hade bra scipts och rp i sig så jag började spela den oftare och oftare och nu älskar jag den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja,jag har blivit bannad här men jag tror inte att jag har blivit bannad på nån annan server för att jag inte har kört någon annan server ån multistaden sen jag hittade den.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden för det finns ingen annan bättre för att den är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka