Nekad Dippossi | Whitelist ansökning[Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Dippossi#1693

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2008

Berätta om din karaktär. en 22 årig man som gillar att festa och är en positiv människa som gillar att köra runt i sin toyota supra med mina grabbar och gillar också att ge folk saker gratis.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kommer höja rp-nivån mycket genom att jobba på ett whitelistat jobb och älskar multistaden så himla mycket och vill då ha en större roll i servern och för att jag ska kunna ha nåt att göra i multistaden hela tiden och kommer då kunna vara mycket mer aktiv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och tjäna mer pengar och ha nåt och göra hela tiden för då kommer jag kunna vara mycket mer aktiv och kommer försöka att höja min rp-nivå.

Hur många timmar har du på FiveM? 520 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hade precis fått fivem och jag letade efter en bra server och så såg jag multistaden och spelade en kort tid och tyckte det var fett kul redan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja men jag har lärt mig av mina fel varje gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden för det finns ingen annan bättre för att den är bäst

Nekad utveckla på Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? och Varför ska just du bli whitelistad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka