Accepterad Dippossi | Whitelist ansökning [Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Dippossi#1693

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Dip och har varit med i både gäng har jobbat på olika jobb så som marja,mekonomchef,securitas och falck och han gillar att festa och ha kul och är snäll och är rolig och är alltid på bar humör.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag älskar multistaden och då är det kul att ha en större roll i sin favvo server och att man har så mycket att göra när man är whitelist och har så många jobb att välja mellan och vill verkligen bli whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och tjäna mer pengar och ha nåt och göra hela tiden och jag älskar multistaden så jag vill verkligen bli whitelist på en så bra server samt att om jag blir whitelist är jag ju mer aktiv och kan då rpa bra och roligt.

Hur många timmar har du på FiveM? 468 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hade precis fått fivem och jag letade efter en bra server och så såg jag multistaden och tyckte den var nice och tycker det fortfarande.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har spelat på andra servrar men det var innan jag hittade multi men den blev jag ej bannad på men jag har blivit bannad på multi många gånger men det är första gången nu på den nya uppdateringen dör man blir av med whitelist bara när man blir bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden för det finns ingen annan bättre för att den är bäst och om jag spelar på nån annan så är det rsm men den spelar jag bara för att träna aim

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka