Accepterad Dippossi | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Dippossi#1693

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2008

Berätta om din karaktär. en 22 årig man som heter Dipp som älskar bilar och att hålla på med bilar. Hna älskar också att hjälpa och vara med folk när det behöver hjälp o sånt. Dip är ej ganska så deprimerad kille för att när han bara var6 år dog hans föreldrar i en jätte strk storm men om tur va var det inte här i sverige men det var ändå tufft att gå igenom det i en så ung ålder för Dip men på samma gång är han en jätte positiv och rolig människa som istället gömmer sin ledsnad och låter den släppas ut när han är ensam. Dip har nu i en lång tid bara gått runt och haft de tråkigt om dagarna men när han väl träffade sin första kompis blev han vän med alla och de har han blivit glad över och då behöver han inte tänka på han föreldrar och vara ledsen hela tiden men övrigt är han snäll,rolig,omtänksam och positiv och de är bra:)

Varför ska just du bli whitelistad? för att man har så mycket mer att göra och man har också något att göra hela tiden och när man är whitelistad har man en av dom viktigaste rollerna när det gäller rp för att man då har så många val att välja mellan. T.e.x gäng,polisd,sjukvårdare och vidare och det gör det så mycket roligare för alla andra men också för mig som är whitelist för att jag då kan ha kul och jobba med de man vill jobba med. Whitelist är jätte viktigt för mig för att om jag ej är whitelist kommer jag inte kunna ha kul i multi och då kan de leda till att jag lämnar multi och de vill jag inte ska hända för att multi är en så bra server och då är det roligt att göra de man villgöra och inte behöve gå runt och inte vara whitelist så jag tycker att jag ska bli whitelist för att kunna jobba med de jag vill och göra dom skerna jag vill göra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och tjäna mer pengar och ha nåt och göra hela tiden för då kommer jag kunna vara mycket mer aktiv och kommer försöka att höja min rp-nivå så mycket det går. Jag vill också bli whitelist för att man har jätte mycket fördelar med att vara whitelist och jag är en person som har spelat multistaden i bara några månader men under dom 2 första månaderna var jag ej whitelist och det var jätte tråkigt för man hade inget att göra men så fort jag blev whitelist blev multistaden den bästa servern i hela universum så det skulle varit jätte kul att bli whitelist. Jag vill bli whitelist för att jag är en person som gillar att prata och rpa med olika personer och då är det kul att kanske hitta nya personer att rpa med från jobbet och ifall man har någon att rpa med blir det mycket roligare att rpa för att man alltid har nya saker och ideer att göra hela tiden och det gör rp-nivån både högre och rpn roligare. Jag vill och bli whitelist för att om jag vill bli anställd behöver jag inte tänka att jag måste vara whitelist för dewtta utan istället kan jag bara tänka att jag är whitelist och då kan jag jobba med allt jag vill jobbas med och det gör det så mycket roligare att spela på multistaden:)

Hur många timmar har du på FiveM? 717 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hade precis fått fivem och jag letade efter en bra server och så såg jag multistaden och tänkte direkt när jag kom in att den var jätte bra och hade bra scipts och rp i sig så jag började spela den oftare och oftare och nu älskar jag den. Och jag har aldrig spelat en annan servern sen jag hittade multistaden för att jag älskar den och vill inte bli blacklistad eller något sånt där.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad här ganska många gånger men jag har lärt mig efter varje gång men jag har inte blivit bannad på någon anna server för att jag ej har kört på någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden för det finns ingen annan bättre för att den är bäst och om jag spelar på nån annan så är det rsm men den spelar jag bara för att träna aim

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka