Accepterad Dippossi | Whitelist ansökning (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Dippossi#1693

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2006

Berätta om din karaktär. han är en 22 årig man som gillar att köra bilar och du kommer oftast se mig med en rosa bmw på gatorna med mina grabbar och han gillar att snacka med folk och festa så va med på att du kommer se mig på många fester.Han älskar bilar och kommer aldrig hata dom.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag jobbar som slaktare och jag vill utveckla mitt jobb och tjäna mera pengar och får att jag gillar jobb som vianor,falck,mekonom och sjukvårdare och får att man har en större roll i servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och tjäna mer pengar och ha nåt och göra hela tiden

Hur många timmar har du på FiveM? 142 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hade precis fått fivem och jag letade efter en bra server och så såg jag multistaden och gick in och så tänkte jag att det var dwe roligaste spelet nånsin och testade andra servers och det var tråkigt så jag har hållt mig till multistaden hela tiden för att det är den bästa servern ever.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja men jag har bara blivit bannad 4 gånger totalt multi och 2 av dom var felaktiga har staffs sagt själva.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multi för att det är den bästa servern ever och man kan inte hitta en bättre,bästa multi.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka