Accepterad Dippossi | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gunillas

Vad heter du IRL? David

Hur gammal är du? 12 snart 13

Hur många timmar har du på Fivem? 701 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har jobbat där i just nu 1 dag och jag har haft en jätte bra chef som har fått mig att tycka att gunillas jobbet är kul och nu älskar jag det och det är det roligaste jag har gjort i multistaden för att som jag tidigare har sagt så älskar jag att hitta nya folk att rpa med och snacka med så det här är ett jätte roligt och perfekt jobb för mig som älskar alla dessa saker. Jag tycker också att jag borde bli chef för att jag är jätte aktiv och jag är rättvis mot allihop och jag visar lika mycket respekt mot alla och jag inte bara sitta i kontoret hela tiden utan jag kommer vara i kassan hela tiden opch jag kommer anställa jätte många om dom är aktiva och jag kommer försöka att få Gunillas jobbet att bli mycket roligare att jobba som och jag kommer försöka att sälja och tjäna in så mycket pengar så möjligt så att företaget blir bättre och jag ska vara en bra chef. Jag älskar gunillas jobbet och jag vill verkligen få en chans att jobba där för att jag tyckker det är jätte kul och jag har varit biträdande chef sen jag började jobba och jag har anställt 5 pers och sålt typ 15 bilar och jag har tjänat in ca 10 miljoner på bara 1 dag och jag har frågat några av våra antällda vad dom tycker om mig och om jag har varit rättvis och tagit rätt beslut och dom har sagt att jag skulle vara en jätte bra chef så jag tror själv att jag kommer hantera detta jobbet jätte bra och jag lovar att bete mig och jag kommer inte vara ett dugg kriminell utan om du ser mig slå någon är det antingen ryck/missklick eller självförsvar men annars kommer jag inte vara kriminell eller vara med kriminella folk och om jag blir chef kommer jag göra allt för att det ska vara kul att komma till jobbet och jobba och jag kommer också att försöka få in så mycket pengar så möjligt så att jag kan höja lönerna och folk ska kunna tjäna mer. När jag anställer folk så frågar jag alltid dom ifall dom har jobbat där innan och om dom säger nej så lär jag dom allt jag kan och säga allting som gäller när man jobbar där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som jag sa har jag varit biträdande hela denna tiden jag har jobbat här och har då alla erfarenheter som behövs och vet hur allting fungerar.

Berskiv din karaktär? en 22 årig man som heter Dip som älskar bilar som t.e.x fixa bilar , uppgradera bilar och sälja bilar och han älskar också att prata och hitta nya folk att vara och prata med. han är en positiv,hjälpsam och tacksam kille som älskar att hjälpa folk som behöver hjälp och han har också jätte många vänner som han gillar och om någon är snälla mot han är han snäll tillbaka och så kanske vi blir vänner och jag kamnske ge dig någon bil så att han är jätte snälla och har gett minst en bil till varje vän han har.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag:14:50-22:20
tisdag:14:40-22:20
onsdag:15:40-22:20
torsdag:15:00-22:20
fredag:14:50-02:30
lördag:09:20-02:30
söndag:09:20-23:00
och sen kan de också hända att jag kanske sover senare eller tidigare men det händer inte så ofta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, självklart jag skulle det för multistaden är så rolig och den bästa servern nånsin så det finns alltid nåt att göra så om jag inte blir chef är det inget att bli sur över utan om jag inte blir chef så är det bara så det finns inget jag kan göra direkt så ja jag skulle fortfarande spela.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej absolut inte och om jag nånsin gör det kör jag på aiming servrar för att få bra aim men det har jag inte gjort på länge och kommer inte göra det ofta utan det är antingen för skojs skull eller för att träna aimet men det är när jag är med i gäng men det kommer jag inte vara om jag blir chef och sen köra inte också på andra för att multistaden är den bästa servern nånsin:)

Har du läst våra Regler? ja.
RDM: när man dödar nån av ingen anledning och det betyder random deathmatch
VDM: när du kör på nån med mening
COPBAIT: när du driftar eller burnar framför polisen för att få dom efter sig
NEW LIFE RULE: att när man dör kommer man inte ihåg nåt
METAGAMING: när man får information från nåt ooc t.ex discord och om man blir rånad omch de tar din komradio ska man inte säga nåt i dc eller nån information
POWERGAMING: när man inte rpar skadad när nåt har hänt t.ex att man krockar och bara fortsätter att köra eller på påkörd och bara ställa sig upp och fortsätta springa
COMBATLOGG:när man reloggar/lämna när man är i ett scenario
FEARRP:när man inte spelar rädd utan att man istället för att vara rädd istället är kaxig eller tar upp ett vapen medans de rånar dig eller riktar en pistol mot dig och du bara springer där ifrån

Godkänd efter intervju.
Bra intervju vi hade.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka