Accepterad Dippossi | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? David

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 631 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag tidigare har varit chef här och det var det roligaste jag nånsin gjort på multistaden och jag har sen jag var liten älskat allt med bilar. Jag har också en jätte stor hobby av bilar och då skulle det betyda jätte mycket ifall jag skulle kunna bli chef för att jag själv vet att jag kommer vara jätte aktiv och jag och min kompis Bumbibear har planerat att vi ska vara jätte aktiva och jobba i par hela tiden och jag kommer också hålla utkik i dc om nån vill bli anställd och ifall nån av mina vänner inte sköter sig kommer dom få sparken ändå och jag kommer försöka att vara lika rättvis mot alla och jag lovar att jag kommer vara jätte aktiv och som jag sa har jag jobbat här innan och varit chef där innan och jag tyckte det var jätte kul och vill därför bli det igen för att alla andra jobb och gäng jag har jobbat i har varit tråkiga och jag har tänkt på att bli mekonomen chef men jag har aldrig haft en chans och då vill jag så jätte gärna bli det igen och jag lovar att stanna på mekonomen länge. jag som person gillar även att vara snäll mot folk och hitta nya personer att rpa med och mekonomen är ett jobb där man träffat jätte många olika folk och därför tycker jag att detta jobb skulle passa mig jätte bra och jag har även jätte många erfarenheter där för att tidigare har varit chef där. Jag är en jätte snäll och rolig person som älskar bilar så det skulle betyda så jätte mycket ifall jag skulle kunna få denna chansen att kunna bli chef på mekonomen. Om jag skulle kunna få nåt i multistaden så skulle det lätt vara att bli chef på mekonomen så det skulle betyda hemskt mycket om jag skulle kunna få bli chef. Detta är det största intresset jag har och jag lovar att vara så aktiv att det går:)))

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som jag tidigare sa har jag varit chef där innan och kan då nästan allt om mekonomen om det inte har hänt några ändringar.

Berskiv din karaktär? en 22-årig man som heter Dip och han älskar bilar. Du kan oftast se han i hans biffiga cyber truck eller i sin röda supra. Han har ett jätte stort intresse av bilar just som i verkligheten och kan jätte mycket om bilar och kommer alltid att älska bilar. Han är även en jätte snäll o positiv människa som älskar att hitta nya folk att prata och hänga med och det skulle betyda jätte mycket ifall han skulle kunna bli chef på mekonomen för att han har ett så jätte stort intresse av bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag:14:50-22:20
tisdag:14:40-22:20
onsdag:15:40-22:20
torsdag:15:00-22:20
fredag:14:50-02:30
lördag:09:20-02:30
söndag:09:20-23:00
och sen kan de också hända att jag kanske sover senare eller tidigare men det händer inte så ofta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, självklart men om jag inte bli chef kommer jag inte kunna ha kul utan jag skulle bara gått runt på stan så det skulle betyda fett mycket om jag skulle kunna bli chef:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej absolut inte och om jag nånsin gör det kör jag på aiming servrar för att få bra aim men det har jag inte gjort på länge och kommer inte göra det ofta utan det är antingen för skojs skull eller för att träna aimet men det är när jag är med i gäng men det kommer jag inte vara om jag blir chef och sen köra inte också på andra för att multistaden är den bästa servern nånsin:)

Har du läst våra Regler? ja.
RDM: när man dödar nån av ingen anledning och det betyder random deathmatch
VDM: när du kör på nån med mening
COPBAIT: när du driftar eller burnar framför polisen för att få dom efter sig
NEW LIFE RULE: att när man dör kommer man inte ihåg nåt
METAGAMING: när man får information från nåt ooc t.ex discord och om man blir rånad omch de tar din komradio ska man inte säga nåt i dc eller nån information
POWERGAMING: när man inte rpar skadad när nåt har hänt t.ex att man krockar och bara fortsätter att köra eller på påkörd och bara ställa sig upp och fortsätta springa
COMBATLOGG:när man reloggar/lämna när man är i ett scenario
FEARRP:när man inte spelar rädd utan att man istället för att vara rädd istället är kaxig eller tar upp ett vapen medans de rånar dig eller riktar en pistol mot dig och du bara springer där ifrån

Senast ändrad:
Godkänd på muntliga intervjun.
Tänk på att bidra med bra RP och vara en bra chef.
Låser och arkiverar.

Tillbaka