Accepterad Dippossi | Chef-jobb ansökan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? David

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 527 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag älskar bilar och allt som har med bilar att göra, specielt trimmning och fixning och är just därför jag har varit chef på mekonomen innan men nu känner jag för att testa på nåt nytt jobb som jag aldrig har testat innan. Jag vill också bli chef för jag är en person som gillar att variera mellan jobb för att se vad som är min typ men nu känns det inte som att det är så jätte många som jobbar där så det skulle varit jätte kul ifall jag skulle kunna bli chef för att jag gör det rättvist för all så t.ex om mina kompisar vill ha trimmning för lite billigare kommer jag säga nej men om dom har gjort når som gör mig glad så kan dom kanske få jätte lite mindre. Jag är också en person som gillar att prata med folk och är snäll mot dom som är snälla mot mig men gillar ej folk som är kaxiga men annars är han en jätte positiv kille som älskar att prata med folk och träffa nya människor. Jag har tänkt på att bli chef på nåt jobb som har med bilar att göra ett tag för jag blev ju kickad från wahaji och tyckte efter det det var jätte tråkigt att vara kriminell så nu har jag varit arbetslös jätte länge och vill därför testa nåt nytt som jag skulle gilla. Och jag vill också bli chef för att multistaden är den bästa servern nånsin och då vill jag kunna göra roliga saker i min favorit server såklart så jag vill testa på når nytt. Jag brukar oftast se bilar som är jätte snygga men inte snabba och då brukar jag följa efter dom för att titta detaljerat på bilen för jag älskar bilar och då brukar som oftast dra till autoexperten men då finns det ingen där och de händer mig med nästan hela tiden och då känner jag att det borde vara förändring och att folk borde jobba oftare på autoexperten:)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat mycket med bilar innan men jag har ingen aning om autoexperten jobbet faktiskt så det skulle varit jätte kul att lära sig

Berskiv din karaktär? en 22 årig man som heter Dip och han gillar att Köra runt i sin röda toyota supra ofta. Han gillar också att festa jätte mycket och han är full ganska ofta men kan hantera fyllan. Dip är en man som gillar att prata med folk och är en snäll och rolig kille som gillar att lära känna folk och han är oftast i en bil men olika människor.

Hur ofta kommer du vara inne? om jag blir chef kommer jag på vardagarna kunna vara inne i cirka 5-9 timmar men på helger 10-16 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja. såklart men det är ju självklart att jag skulle blivit glad ifall jag inte blev chef men jag skulle inte direkt hatat på personen som blev chef utan jag skulle istället glömt bort det och fortsätta min rp:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka